گیتی پسند ۲ _ شهداب یزد ۳/ کامبک یزدی‌ها در اصفهان

تیم والیبال گیتی پسند با نتیجه سه بر دو بازی را مقابل شهداب واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی پسند در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز _یکشنبه بیست و چهارم مهرماه_ مقابل شهداب یزد قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

اسامی بازیکنان گیتی پسند: محمد بربست، نیما نظرپور، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، ادریس دانشور، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، علی باقری و شادمهر کمائی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان شهداب یزد: یونس قلیچ نیازی، مسعود غلامی، مهراد بابایی، سعید جواهری، رامین خانی، محمدرضا مؤذن، امیر غفور، یوسف کاظمی، مهدی مهدوی، محمد ولی زاده، نوید دولتیابی، میثم صالحی، شهروز همایون فرمنش و بهزاد حیدر شاهی.

سرمربی: محمدرضا تندروان

ست اول: امتیاز اول برای شهداب ثبت شد، بربست با یک اسپک محکم بازی را به تساوی کشاند. گیتی پسند به واسطه سرویس‌های بربست سه امتیاز پیش افتاد، درحالی که بازیکنان شهداب فکر می‌کردند یک امتیاز برایشان ثبت شده است، توپ برگشت داده شد و گیتی پسند به امتیاز ششم رسید. یزدی‌ها اختلاف را کم کردند و در نهایت در امتیاز ۹ به تساوی رسیدند. مدافعین گیتی پسند صالحس را دفاع کردند، دو تیم پایاپای پیش می‌روند. بربست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته، قرمزپوشان اصفهان سه امتیاز پیش افتادند. شهداب بازهم توانست بازی را به تساوی بکشاند و سرمربی گیتی پشند در خواست تایم استراحت کرد. سرویس خانی از روی تور رد نشد، بازی با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ به نفع گیتی پسند است. اصفهانی‌ها به امتیاز ۲۲ رسیدند و شهداب اولین وقت استراحت را درخواست کرد. گیتی پسند یه امتیاز ۲۴ رسید و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود گیتی پسند تمام شد.

ست دوم: اولین امتیاز این ست برای گیتی پسند ثبت شد، بربست نقش مهمی در امتیاز گیری گیتی پسند دارد. اختلاف سه امتیازی برای اصفهانی‌ها ایجاد شد، شهداب درخواست تایم استراحت کرد. شاگردان عقیلی اجازه نمی‌دهند اختلاف امتیاز کم شود، بازیکنان گیتی پسند اختلاف را بیشتر کردند و بازهم شهداب درخواست تایم استراحت کرد. قرمزپوشان اصفهان در حالی که عملکرد بهتری نسبت به شهداب دارند، به امتیاز ۲۰ رسیدند. عقیلی تایم استراحت گرفت. گیتی پسند به امتیاز ۲۴ رسید و در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع گیتی پسند تمام شد.

ست سوم: اولین امتیاز این ست برای شهداب ثبت شد، سرویس غفور به تور برخورد کرد. یزدی‌ها یک امتیاز پیش افتادند، دوتیم در امتیاز ۴ برابر شدند. دو تیم در این ست به راحتی امتیاز نمی‌دهند. بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به نفع گیتی پسند است. شهداب در امتیاز ۱۶ به تساوی رسید و عقیلی درخواست تایم استراحت کرد. بازی در ست سوم خیلی نزدیک پیش می‌رود، شهداب درخواست تایم استراحت کرد. شاگردان تندروان دو امتیاز پیش افتادند و گیتی پسند در خواست تایم استراحت کرد، دوتیم به امتیاز ۲۳ رسیدند. امتیاز ۲۴ برای شهداب به دست آمد، روی اشتباه بازیکن شهداب، گیتی پسند هم به امتیاز ۲۴ رسید. گیتی پسند امتیاز ۲۶ را کسب کرد، در نهایت این ست با تمام هیجانی که داشت با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود شهداب یزد تمام شد.

ست چهارم: اولین امتیاز این ست برای شهداب به دست آمد، دو تیم پایاپای پیش می‌روند. بهزاد حیدرشاهی کارت زرد دریافت کرد. ستاره‌های شهداب مقابل جوانان گیتی پسند به چالش کشیده شدند. دو تیم تا امتیاز ۱۲ برابر پیش می رقتند که شاگردان عقیلی سه امتیاز اختلاف ایجاد کردند و تندروان درخواست تایم استراحت کرد. پس از یک رالی شهداب بازی را به تساوی کشاند و این بار گیتی پسند در خواست تایم استراحت کرد. دو تیم تا امتیاز ۲۰ پیش آمدند، شهداب دو امتیاز پیش افتاد و عقیلی درخواست تایم استراحت کرد. شهداب به امتیاز ۲۴ رسید و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع شهداب تمام شد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم: این ست با امتیاز گیری شهداب شروع شد، دو تیم پا به پای هم پیش می‌آیند. گیتی پسند دو امتیاز پیش افتاد و شهداب تایم استراحت گرفت. شهداب بازی در امتیاز ۷ به تساوی کشاند، یزدی‌ها یک امتیاز پیش افتادند و عقیلی تایم استراحت گرفت. یزدی‌ها اختلاف را به عدد سه رساندند و دوباره گیتس پسند تایم استراحت درخواست کرد. در نهایت ست آخر با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به نفع شهداب تمام شد.

کد خبر 612517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.