اگر مدیر ورزشی بارسلونا بودم مسی را برمی‌گرداندم‌!

مدافع اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا گفت که اگر پست مدیریتی در بارسلونا داشت، برای جذب دوباره لیونل مسی تلاش خود را انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رونالد آرائوخو درخصوص «لیونل مسی» پیامی را به مدیران بارسلونا ارسال کرده و گفته است که اگر مدیر ورزشی این تیم بود، فوق‌ستاره آرژانتینی را به خدمت می‌گرفت.

آرائوخو پس از انتقال به نیوکمپ در سال ۲۰۱۹، مدتی را در کنار مسی بازی کرد. با این حال مدتی بعد در سال ۲۰۲۱، مسی باشگاه را ترک کرد؛ حالا امیدوار است بتواند با بازگشت اسطوره بلوگرانا به تیم، دوباره در کنارش بازی کند. قرارداد فعلی مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

آرائوخو در پیام خود به سران باشگاه در این خصوص گفته است: اگر مدیر ورزشی بارسلونا بودم، مسی را به خدمت می‌گرفتم.

تمرکز بارسلونا درحال‌حاضر روی زمان حال و مسابقه ال‌کلاسیکو با رقیب اصلی‌اش، رئال‌مادرید بود. آرائوخو به دلیل مصدومیت از این مسابقه کنار گذاشته شده بود و تیمش شب گذشته با نتیجه سه بر یک در برنابئو شکست خورد. این مدافع اعتراف کرد که لوس‌بلانکوس‌ها سرسخت‌ترین حریف آبی‌واناری‌ها هستند.

این بازیکن آمریکای‌جنوبی، درخصوص خطرناک‌ترین بازیکن رقیب خود، گفت: کریم بنزما حریف بزرگی است. او بازیکن بسیار باهوشی است و می‌داند چه زمانی باید کارش را انجام دهد، چگونه حرکت کند و چگونه هم‌تیمی‌هایش را حرکت دهد. وقتی مقابل او بازی می‌کنید، همیشه باید مراقب باشید.

کد خبر 612507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.