تصویب آیین‌نامه مزاحمت توسط شورای شهر همیلتون

شورای شهر همیلتون به‌طور قانونی با میهمانی‌های ایجادکننده مزاحمت برخورد خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر همیلتون در راستای سرکوب میهمانی‌های ایجادکننده مزاحمت و خارج از کنترل، آئین‌نامه جدیدی وضع کرده که از لحظه تصویب لازم‌الاجرا است و به پلیس و مجریان قانون اجازه می‌دهد مجازات‌های سخت‌تری اعمال کنند.

شورا یک میهمانی ایجادکننده مزاحمت را به‌عنوان نوعی گردهمایی تعریف کرد که یکی از فعالیت‌های مزاحم متعدد از جمله آزارهای عمومی، آسیب به اموال و سر و صدای زیاد در آن رخ می‌دهد و اعلام کرده است بنا بر مصوبه جدید، افراد مزاحم در صورت اثبات اتهامات ملزم به پرداخت جریمه تا ۱۰ هزار دلار برای اولین تخلف و تا ۲۵ هزار دلار برای تخلف‌های بعدی هستند. شورا همچنین خاطرنشان کرد که به‌عنوان یک عامل بازدارنده قوی‌تر نیز ممکن است برای افراد مسئول و برگزارکننده این نوع میهمانی هزینه‌های جبرانی اضافی اعمال شود.

شورای شهر همیلتون اطمینان داد که تمام کارکنان شهر، پلیس و سایر افراد درگیر در پیاده‌سازی این مصوبه تحت یک کمپین آموزشی عمومی قرار خواهند گرفت تا در مورد آیین‌نامه جدید به‌طور جامع و کامل آموزش ببینند و بتوانند به‌درستی شهروندان را از مفاد آن آگاه کنند. پلیس نیز در همکاری با شورا به اجرای نوعی ابتکار عمل برای ایمنی منطقه دانشگاه پرداخته که هدف آن رسیدگی به تجمعاتی است که در هنگام بازگشت از دانشگاه به خانه، زمان برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال و در مناسبت‌های ملی هم‌چون روز «سنت پاتریک» ایجاد می‌شود.

یکی از این تجمعات در سال گذشته به جمعیتی حدود پنج‌هزار نفر به‌طور هم‌زمان در یک منطقه رسید که با تخریب اموال عمومی، وارد آمدن آسیب به اتومبیل‌ها و خانه‌های ساکنان، از جای درآوردن تابلوهای راهنمایی و رانندگی خیابان و صدمه دیدن یک دانشجوی سال اول همراه بود. تعمیر آسیب‌ها و و تمیز کردن خرابی‌های ناشی از این مراسم نیز بیش از ۲۱ هزار و ۳۳۷ دلار برای شورای شهر هزینه داشت.

شورای شهر همیلتون اعلام کرد که در سال جاری بیش از ۲۶۵ هزار دلار برای رسیدگی به میهمانی‌های غیرمجاز و بیش از ۲۴۳ هزار و ۹۴۴ دلار برای کاهش خطرات میهمانی‌های مناسبتی از جمله سنت پاتریک صرف شده است و هنوز مشخص نیست عملیات برنامه‌ریزی‌شده پلیس و اجرای قانون در این زمینه به چه میزان هزینه نیاز خواهد داشت، بااین‌حال تاکنون ادارات پلیس، آتش‌نشانی، امداد و نجات، اجرای آیین‌نامه و بهداشت عمومی یک گروه عملیاتی رسیدگی به تجمعات بزرگ تشکیل داده‌اند تا از قبل تدارکات لازم را برای رسیدگی به میهمانی‌های احتمالی فراهم کنند.

کد خبر 612503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.