بازیکن سابق بارسلونا از هواداران اتلتیکو طلب بخشش کرد

آنتوان گریزمان که با پیوستن به تیم فوتبال بارسلونا، هوداران اتلتیکو را ناراحت کرده بود پس از انتقال دائم و مجدد به جمع روخی‌ بلانکوها، از طرفداران این تیم طلب بخشش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنتوان گریزمان پس از انتقال دائم از بارسلونا در تابستان، از هواداران اتلتیکو مادرید درخواست بخشش کرد.

این ملی پوش فرانسوی از زمانی که در سال ۲۰۱۹ به بارسلونا رفت و پس از وعده ماندن در اتلتیکو در مستند La Decision، رابطه تلخ و شیرینی با هواداران این تیم داشت و با وجود اینکه پس از ناکامی در لباس بلوگرانا، به پایتخت اسپانیا بازگشت اما هنوز بخشی از هواداران اتلتیکو از او ناراضی هستند.

وی پس از اینکه روخی بلانکو ها را با گلی که در روز شنبه مقابل اتلتیک بیلبائو زد به سه امتیاز رساند، به خاطر رفتار خود در گذشته، عذرخواهی کرد و گفت:

«در پایان می‌خواهم طلب بخشش کنم، می‌دانم که مردم می‌خواهند آن را از زبان من بشنوند: برای زیان‌هایی که ممکن است به مردم وارد کرده باشم، طلب بخشش کنم. ما در مسیری هستیم که باید آن را دنبال کنیم، علی رغم اینکه نتوانستیم بروخه را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهیم.»

گریزمان پس از تأیید بازگشت دائمی به اتلتیکو مادرید، تمام روابط خود را با بارسلونا قطع کرد. دو باشگاه بر سر قرارداد اولیه ۲۰ میلیون یورویی (۱۸ میلیون پوند / ۱۹ میلیون دلار) با مهاجم تحت قرارداد خود، به توافق رسیدند؛ او همچنین برای پیوستن به تیم دیگو سیمئونه ۲۵ درصد از دستمزد خود را کاهش خواهد داد.

گریزمان پس از گلزنی به بیلبائو در بازی قبلی، می‌خواهد در لالیگا و مقابل رایو وایکانو به روند مثبت خود ادامه دهد.

کد خبر 612501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.