جمهوری اسلامی و انقلاب در قلب مردم نفوذ کرده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی در کشور وجود داشته باشد، موضوع عجیبی نیست، اما اینکه پول خرج کنیم فردی اقدام به دیوارنویسی و ضبط ویدئو در نقاط مختلف کشور کند، عجیب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی امروز _یکشنبه بیست و چهارم مهرماه_ در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: هفته گذشته یکی از بستگان از شهرهای کویری موضوعی را مطرح کرد، این شخص باری را با کامیون برای مشهد زده بود که صاحب بار پیشنهاد ضبط ویدئوی آتش زدن عکس و پرچم در ازای پنج میلیون تومان اضافه بر کرایه توافقی به او را می‌دهد.

وی ادامه داد: اینکه مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی در کشور وجود داشته باشد موضوع عجیبی نیست، اما اینکه پول خرج کنیم فردی اقدام به دیوارنویسی و ضبط ویدئو در نقاط مختلف کشور کند عجیب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید ببینیم پول‌هایی که دشمنان برای تخریب کشور استفاده می‌کنند، از کجا می‌آید، گفت: جمهوری اسلامی و انقلاب با گوشت و پوست شهروندان آغشته شده است و هر چه این پول‌های کثیف توسط دشمن خرج شود، نه تنها تأثیر مورد نظر آنان را نخواهد داشت، بلکه اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در قلب و جان شهروندان را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مشکلات شهروندان را باید رفع کنیم و قدر شهروندان خوبمان را بیش از گذشته بدانیم.

کد خبر 612486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.