رودریگو: بارسلونا پیشرفت کرده است

ستاره برزیلی رئال مادرید اعتقاد دارد که تیمش در ال کلاسیکو کار سختی در پیش دارد، چرا که بارسا نسبت به گذشته پیشرفت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رئال مادرید به دنبال انتقام از بارسلونا است. بارسا با تفاضل گل موفق شده به صدر جدول لالیگا برسد و رئالی‌ها از این بابت خوشحال نیستند.

پس از شکست چهار بر صفر لوس بلانکوس در سانتیاگو برنابئو (و شکست یک بر صفر آنها در یک بازی دوستانه تابستانی)، بارسلونا بعد از ظهر یکشنبه دوباره به مادرید خواهد رفت تا دیدار ال‌کلاسیکو را برگزار کند. این بار رئال مادرید مصمم است تا انتقام شکست‌های قبلی را بگیرد و بارسلونا را به زیر بکشد.

رودریگو، وینگر برزیلی مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو، بر اهمیت این مسابقه تاکید کرد: از بسیاری جهات این مسابقه شش امتیازی است. آنها بزرگترین رقیب ما در لالیگا هستند. می‌دانیم که با آنها برای قهرمانی می‌جنگیم.

رودریگو همچنین احساس می‌کند که این بارسلونا بسیار متفاوت از بارسلونایی است که آن‌ها در پنج ال‌کلاسیکو پیاپی شکست دادند: بازی واقعاً سختی خواهد بود، زیرا بارسا واقعاً خوب بازی می‌کند. بسیار بهتر از سال‌های اخیر، آنها بسیار پیشرفت کرده‌اند.

وی ادامه داد: هدف مانند همیشه، بردن تمام بازی‌ها و قهرمانی در مسابقات است. ما هرگز از برنده شدن خسته نمی‌شویم و شما اگر در تمرینات ما حاضر شوید، می‌بینید که چه روحیه‌ای میان بازیکنان وجود دارد. انگیزه بالایی داریم و با امید برد به دیدار بارسلونا خواهیم رفت.

عملکرد فوق‌العاده فده والورده در رئال مادرید طی بازی‌های این فصل، باعث شده تا رودریگو یک رقیب جدی در رئال مادرید داشته باشد. مشخص نیست که آنچلوتی کدام بازیکن را از ابتدا در سمت راست خط حمله رئال قرار می‌دهد، اما تردیدی وجود ندارد که هم والورده و هم رودریگو می‌توانند دفاع بارسلونا را در ال کلاسیکویی که منتظر آن هستیم به زحمت بیاندازند.

کد خبر 612483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.