هشدار پپ گواردیولا درخصوص فرم بازی هالند!

سرمربی منچسترسیتی معتقد است علی‌رغم شروع خیره‌کننده هالند در ترکیب سیتیزن‌ها، او هم با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا هشدار داده که «ارلینگ هالند» در نهایت با مشکل روبه‌رو خواهد شد، زیرا حفظ فرم باورنکردنی او که از ابتدای فصل آغاز کرده، دشوار است.

این بازیکن نروژی از زمان پیوستن به منچسترسیتی در تابستان، رکوردها را شکسته و گل هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون، او را به سریع‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد که به ۱۵ گل رسیده است. با این حال گواردیولا معتقد است که هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد، در عین حال مطمئن است که ذهنیت برنده هالند، به او کمک می‌کند تا از آن دوران سخت گذشته و دوباره بدرخشد.

پپ گواردیولا گفت: «لحظه‌های بد بسیاری برای هالند در راه است و در آن لحظات او باید بگوید اشکالی ندارد، حالا برو سراغ لحظه بعدی. ممکن است ۲۰ دقیقه به میدان برود و گاه به نظر نمی‌رسد که در بازی شرکت داشته باشد، اما هرگز از جربان بازی خارج نمی‌شود. این به این دلیل است که همیشه معتقدید در این چرخه هستید. وقتی توانایی دارید و به خود ایمان دارید، همیشه همه چیز آسان‌تر است. هالند همیشه آنجاست و می‌گوید من می‌رسم، آنجا خواهم بود، گل می‌زنم.»

هالند قبلاً سه هت‌تریک ازجمله در دربی منچستر انجام داده و برای مدافعان یک کابوس بوده است. در همین حال، «ویرجیل فن دایک» مدافع لیورپول توضیح داده است که چگونه می‌توان او را متوقف کرد و زمانی که دو تیم، امشب در آنفیلد به مصاف یکدیگر بروند، نبردی باورنکردنی بین این دو شاهد خواهیم بود.

گواردیولا تصمیم گرفت روز سه‌شنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن به هالند استراحت دهد تا او را برای بازی با لیورپول سرحال نگه‌دارد.

کد خبر 612463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.