حضور پانزده بازی سازنده و رایانه‌ای در هفته ملی کودک

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این‌مرکز با ۱۵ نوع بازی در سالن نمایشگاهی «هفته ملی کودک» حضور پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا، لیلا بابایی اظهار کرد: در نمایشگاه «هفته ملی کودک» بخشی از محصولات و تولیدات این اداره کل که زیر مجموعه معاونت تولید کانون است، به منظور آشنایی و استفاده مخاطبان در معرض دید همگان قرار گرفته و چندین میز برای بازی بچه‌ها در این نمایشگاه تعبیه شده است و بچه‌ها می‌توانند با حضور در این غرفه از بازی‌هایی مثل بندک، سازه هندسی، دست‌به‌دست، ذره‌بین، سفال‌گرو بخشی از بازی‌های معمایی مثل جورچین و… استفاده کنند.

وی افزود: «هفته ملی کودک» فرصتی برای هم‌افزایی همه فعالان، سیاست‌گذاران، تصمیم‌گیرندگان و مراجع اجرایی مرتبط با کودکان و نوجوانان است تا در مورد این گروه سنی بهترین‌ها را، بیندیشند و ما امیدواریم با هم‌افزایی که در این زمینه دنبال می‌شود، بتوانیم شاهد فعالیت‌های بهتری در آینده نزدیک باشیم.

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: بخش سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری، یکی از بخش‌های پرطرفدار نمایشگاه «هفته ملی کودک» است.

کد خبر 612420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.