محمد مومنی از هیئت‌مدیره جدا می‌شود؟

برکناری مصطفی آجرلو از سمت مدیرعاملی استقلال، شایعاتی مبنی‌بر جدایی محمد مومنی از هیئت‌مدیره آبی‌ها را به‌همراه داشته و البته با تکذیب وی روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ساعات پایانی شب گذشته، هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با برقراری جلسه‌ای به برکناری مصطفی آجرلو از سمت مدیرعاملی باشگاه رأی داد و در ادامه علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان جانشین وی، سکان مدیریت آبی‌های پایتخت را برای چندمین‌بار برعهده گرفت.

پس از برکناری مصطفی آجرلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از مدت مدیریت یک‌ونیم‌ساله‌اش، تغییرات دیگری نیز در این باشگاه اتفاق خواهد افتاد و احتمالاً باید شاهد تغییرات گسترده‌تری در هیئت‌رئیسه استقلال باشیم.

به‌دنبال این تغییر مدیریتی، شنیده می‌شد محمد مؤمنی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال از سمتش کناره‌گیری کرده چراکه وی تنها شخصی در هیئت‌مدیره آبی‌های پایتخت‌نشین است که نامه برکناری آجرلو را امضا نکرده بود.

البته مؤمنی شخصاً نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و خبر جدایی‌اش از هیئت‌مدیره را تکذیب کرده است. به‌هرحال با توجه به تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال، ممکن است چندین عضو از هیئت‌مدیره جدا شوند که این اتفاق در یکی دو روز آتی می‌تواند رقم بخورد.

محمد مومنی از هیئت‌مدیره جدا می‌شود؟

کد خبر 612401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.