تعامل با ذی‌نفعان در بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: چتر گفتمان شهرداری شامل «شهر زندگی» و «همگرایی» به عنوان الگوی کلان در بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ مطرح و به لایه‌های مختلف این برنامه افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: هر برنامه‌ای به بازنگری نیاز دارد، لذا با توجه به اهداف و سیاست‌های دوره جدید مدیریت شهری بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ نیز لازم و ضروری بود.

وی ادامه داد: تکمیل کمی‌سازی شاخص‌ها در سطوح خروجی و پیامدی، ضرورت بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ را دوچندان می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به تأکیدات شورا در خصوص پررنگ‌تر شدن حوزه فرهنگی و ارزشی در برنامه ۱۴۰۵، گفت: به منظور تقویت پیوند بین برنامه و بودجه در فرایند بازنگری تحلیل‌های محیطی، مصاحبه با مدیران شهری و نمایندگان مجلس انجام شده است.

وی از تعامل با ذی‌نفعان و احصای خواسته‌های آنها خبر داد و تصریح کرد: در فرایند بازنگری برنامه ۱۴۰۵ در ساختار برنامه راهبردی، کمیته ارزش‌ها تشکیل شده است و در گام بعدی در سطح عملیات برآورد سبد پروژه‌ها و برآوردهای منابع و مصارف انجام می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ تمام داده‌های سامانه ۱۳۷ تحلیل موضوعی شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا اولویت‌ها استخراج و نظرسنجی الکترونیکی از شهروندان نیز انجام شده است، بر این اساس اطلاعات در قالب محتوای یکپارچه در اختیار کمیته‌های تشکیل شده قرار می‌گیرد تا به آن ورود کنند.

وی از تشکیل ۱۰ جلسه شورای راهبری معادل ۲۴۵ نفر- ساعت خبر داد و افزود: بازنگری برنامه ۱۴۰۵ از شانزدهم فروردین امسال آغاز شد و طی حدود شش ماه با برگزاری ۱۷۰ جلسه کارشناسی بازنگری برنامه صورت گرفت؛ در ادامه فعالیت کمیته‌های تخصصی و تکمیل این فرایند انجام خواهد شد.

کد خبر 612399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.