ساپینتو: از برکناری آجرلو شوکه شدم!+عکس

سرمربی تیم فوتبال استقلال، برکناری مصطفی آجرلو را از سمت مدیرعاملی باشگاه، غافل‌گیرکننده و غیرقابل پیش‌بینی دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته پس از برگزاری جلسه‌ای میان اعضای هیئت‌رئیسه باشگاه استقلال و تصمیم دسته‌جمعی‌شان، مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال پس از یک‌سال‌ونیم حضور پشت‌میز مدیرعاملی آبی‌ها از سمتش کنار رفت و علی فتح‌الله‌زاده بار دیگر منصب ریاست استقلال را برعهده گرفت.

در همین رابطه، نشریه رکورد با طرح پرسش این مسئله از «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال واکنش وی را نسبت به برکناری آجرلو جویا شد؛ سرمربی پرحاشیه پرتغالی آبی‌ها نیز اذعان کرد: من کاملاً از این وضعیت غافل‌گیر و شوکه شدم؛ مطلقاً چنین تصمیمی را پیش‌بینی نمی‌کردم. آجرلو همیشه مدیری بوده که تمام تلاش خود را کرده است تا تمام شرایط را برای ما ایجاد کند تا به موفقیتی برسیم.

ساپینتو: از برکناری آجرلو شوکه شدم!+عکس

گفتنی است ساپینتو در آغاز فصل با تصمیم مصطفی آجرلو به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال و جانشین فرهاد مجیدی انتخاب شد تا از عنوان قهرمانی این تیم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌برتر دفاع کند.

آبی‌های پایتخت نیز هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز در کنار پرسپولیس، صدر جدول را در اختیار دارند و شاید جابه‌جایی بزرگی که در رأس هیئت‌مدیره استقلال ایجاد شده نتایج این تیم را نیز دست‌خوش تغییراتی مثبت یا منفی در ادامه بازی‌های لیگ‌برتر کند.

کد خبر 612392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.