انتخاب پارسی‌منش به‌عنوان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان

مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _بیست‌وچهارم مهرماه_ مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان با حضور «یوسف بهتری» رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، جواد محمدی مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

حمیدرضا پارسی‌منش و حمیدرضا علی‌بابایی، کاندیداهای این دوره از مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی بودند که علی بابایی پس از حمایت از پارسی‌منش، انصراف خود را از مجمع اعلام کرد، در نهایت پارسی‌منش با ۲۶ رأی به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان انتخاب شد.

در رأی‌گیری هیئت رئیسه پیشنهادی نرگس بنکدارچیان با ۲۳ رأی به عنوان نایب رئیس، نگین حامدیان اصفهانی با ۲۱ رأی به عنوان خزانه دار، رسول نظری با ۲۳ رأی به عنوان کارشناس خبره، اکبر امینی با ۲۶ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه آقا و نگار مصلح با ۲۱ رأی به عنوان هیئت رئیسه خانم انتخاب شدند.

حمیدرضا پارسی‌منش پس از انتخاب به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان، اظهار کرد: سعی دارم در جهت پیشرفت ورزش تلاش کنم و به عنوان نماینده یک جامعه ورزشی بزرگ مطالبه گری داشته باشم. رئیس فدراسیون با حمایتی که از من و ورزش اصفهان داشته، نشان داد نگاه ویژه‌ای به ما دارد. وارد سومین دوره مدیریت شدم و سطح مطالبه گری از فدراسیون بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها دو بار با علی‌بابائی صحبت کردم، اما شیفته اخلاق او شدم و خوشحالم یک دوست دیگر به جمع دوستانم اضافه شده است.

پارسی منش در پایان صحبت‌هایش درخواست کرد تا بتواند اعضای هیئت رئیسه را تغییر دهد، اما با مخالفت اعضای اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان رو به رو شد.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در خصوص انتخابات، اظهار کرد: مجمع با نشاط و خوبی برگزار شد، شاه‌علی به عنوان سرپرست امانت دار خوبی بود که سه دوره مسابقات قهرمانی کشور برگزار کرد. اگر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نبود، هیچکدام از این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.

وی ادامه داد: امروز از علی بابایی درس اخلاق گرفتیم و خوشحالیم چنین شخصیت بزرگی به جمع دوستان ما اضافه شده است. به خودم و دیگران تذکر می‌دهم که بیانات مقام رهبری در خصوص ورزش قهرمانی و همگانی را جدی بگیرند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان اینکه یازده ماه دیگر بازی‌های آسیایی را در چین داریم، تصریح کرد: خیلی از فدراسیون‌ها در این رقابت‌ها یک رشته دارند، اما رزمی تنها فدراسیونی است که سه رشته دارد.

بهتری اضافه کرد: بار سنگینی بر دوش پارسی منش است زیرا اصفهان یک استان معمولی نیست. در سالی که گذشت اصفهان در بخش قهرمانی عملکرد خوبی داشت، اما در بخش همگانی باید بیشتر کار کنند.

کد خبر 612377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.