دیوارنگاری مدارس شهرکرد در دستور کار است

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: دیوارنگاری ۱۴ مدرسه در مکان‌های مختلف شهر طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دیوارنگاری ۱۴ مدرسه در سطح شهر از جمله در مناطق کمتربرخوردار همانند منظریه و ناحیه غرب در دستور کار سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح به طول حدود یک هزار متر و با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان از محل بودجه شهرداری اجرا می‌شود.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو با شهرداری، خاطرنشان کرد: به منظور دیوارنگاری مدارس از هنرمندان بومی استفاده شده است و مدارس برای نخستین‌بار با شهرداری همکاری کردند.

ایازی به دیگر طرح‌های سازمان اشاره و تصریح کرد: دیوارنگاری تمثال شهدا از شهدای مختلف استانی و کشوری در ۱۵ نقطه و ساخت المان‌ها در سه مرحله دائمی، مناسبتی و نوروزی در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است و تاکنون المان مرد کتاب‌خوان در میدان دانش، مرد آتش‌نشان در چهارراه آتش‌نشانی، مرد کلاه‌مال، مرده نمدمال و مرد پالان‌دوز به عنوان المان‌های دائمی نصب شده است.

وی با بیان اینکه برای هر مناسبت دو تا سه المان و برای عید نوروز به طور ویژه ۳۰ المان در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این آمادگی را دارد تا در صورت اعلام مدرسه کار دیوارنگاری را با حمایت آموزش و پرورش در آن محل اجرا کند.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: موضوع طرح‌های مورد استفاده ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ایثار و شهادت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و افزایش جمعیت است.

کد خبر 612375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.