اجرای ۵۰۰۰ متر طول جدول نهری در معابر فرعی منطقه ۲ اراک

شهردار منطقه دو اراک گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش‌ها، اقداماتی برای رفاه حال شهروندان صورت گرفته است که از جمله آنها می‌توان به اجرای پنج هزار متر طول جدول نهری در معابر فرعی این منطقه اشاره کرد.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از آب‌گیری معابر، تعمیر و بهسازی ۱۲۳۵ متر از جداول سطح منطقه دو اراک طی سال جاری انجام شده است و بالغ بر پنج هزار متر طول اجرای جدول نهری در معابر فرعی منطقه در محله سبحانی، خیابان امام خمینی (ره)، کوی مسکن، بلوار شهیدان جهان‌پناه، کوی رضوی، پیاده‌راه امیرکبیر، علم‌الهدی، میرزای شیرازی ،۲۲ بهمن، شریعتی و فجر محقق شده است، همچنین حفر ۱۶ چاهک جذبی آب‌های سطحی در منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا لایروبی کانال‌های عرضی خیابان‌های امام خمینی (ره)، شریعتی، شهید رجایی و شهید شیرودی، بلوار جهان‌پناه، کوی مسکن و کمربندی جنوبی مقابل بیمارستان امام (ره) نیز انجام شده است.

شهردار منطقه دو اراک اجرای لکه‌گیری روکش آسفالت حیاط ۱۵ مدرسه مطابق با مصوبات ستاد استقبال از مهر را در صدر اقدامات حوزه اجرایی دانست و افزود: تاکنون مدرسه حکمت واقع در خیابان میرزای شیرازی، مدارس غفاری و نصرالدین ساده واقع در بافت قدیم کوی رضوی، دبیرستان شهید بهشتی واقع در کوچه واعظی، دبیرستان تربیت واقع در خیابان شکرایی همچنین مدارس فطرت و آیت‌الله غفاری در خیابان دکتر نیسانیان روکش آسفالت شده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت حیاط مدرسه ابتدایی معرفت در خیابان فتح شیاکوه همچنین مدارس ولی‌عصر (عج)، بصیرت و ۱۵ خرداد واقع در شهرک ولی‌عصر (عج)، دبیرستان دادآفرین و امام مهدی (عج) واقع در شهرک بهشتی فاز یک محقق شد و سایر مدارس نیز در حال اجرا است.

قاسمی اظهار کرد: به درخواست شهروندان، بر اساس نیاز به کنترل سرعت خودروها و ایمن‌سازی مسیر، با مصوبه شورای ترافیک استان، ابتدای خیابان جهاد روبه‌روی اداره مجمع امور صنفی و مسجد الزهرا (س) سرعت‌کاه نصب شده است، همچنین اصلاح هندسی و اجرای ۳۰۰ متر طول بلوار ابتدای ورودی شهرک بهشتی، فاز یک خیابان مبارزان اجرا شد.

کد خبر 612364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.