ستاره‌ای که از بارسا انتظار بدرفتاری داشت!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

میل:

* فرنکی دی یونگ اصرار دارد که کاملاً انتظار داشت که بارسلونا در بازی‌های بزرگ‌تر او را روی نیمکت بگذارد تا او را مجبور به ترک باشگاه کند، درحالی‌که منچستریونایتد همچنان به این هافبک علاقه نشان می‌دهد.

* منچستریونایتد درمورد جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم اینترمیلان تحقیق کرده است، اما آن‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن آرژانتینی باید با PSG رقابت کنند.

* مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد در بازی برای بوکاجونیورز در زادگاهش آرژانتین، از ناحیه زانو آسیب دید

* آلن سن ماکسیمین بازیکن نیوکاسل بازگشت خود از مصدومیت همسترینگ دوباره دچار مصدومیت شد و سه بازی مهم این تیم در یک هفته را از دست می‌دهد.

تایمز:

* فابیو وی را، بازیکن آرسنال گفته است که برای کمک به تسریع روند سازگاری خود از فوتبال پرتغال به لیگ برتر، تلاش زیادی می‌کند.

سان:

* کریستوفر انکونکو که مورد توجه چلسی است، توسط لیورپول مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت متوقف شدن انتقال او از لایپزیگ به لندن، او را جذب کند.

* شأن دایچ سرمربی سابق برنلی، دوست خود، یان‌وان را برای صحبت با باشگاه‌های لیگ برتری می‌فرستد که ببیند کدام یک از این تیم‌ها به دنبال یک سرمربی جدید هستند.

میرر:

* جک گریلیش، ستاره انگلیسی، پس از نقل مکان به عمارت ۵.۶ میلیون پوندی در حومه شهر، به کار پرورش سبزیجات مشغول است.

* فولارین بالوگون اشاره به این دارد که آینده بلندمدت خود را حضور در آرسنال می‌داند، زیرا او همچنان به صورت قرضی در ریمز بازی می‌کند.

* کمپانی ورزشی نایک، بنا به گزارش‌ها، قرارداد خود را با لیونل مسی به دلیل یک موضوع «بی اهمیت» از دست داد که منجر به تیره شدن رابطه آنها با این فوق‌ستاره شد.

گاردین:

* جو ویلاک، هافبک نیوکاسل می‌خواهد به جوانان تیمش کمک کند، تا راهنمایی‌های زیرکانه مربی اش، ادی هاو را جبران کند.

سان اسکاتلند:

* لی جانسون سرمربی تیم فوتبال هبرینان پس از شکست شش بر یک مقابل سلتیک در ورزشگاه پارک هد، از دست بازیکنانش عصبانی بود.

کد خبر 612335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.