علی فتح‌الله‌زاده برای چندمین‌بار مدیرعامل استقلال شد!

پس از برکناری مصطفی آجرلو از سمت مدیرعاملی استقلال، علی فتح‌الله‌زاده جانشین وی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود عملکرد مثبت و درخشان مصطفی آجرلو در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال در فصل گذشته و قهرمانی در لیگ‌برتر، در روزهای اخیر از گوشه و کناره‌ها صحبت‌هایی مبنی‌بر برکناری وی از مدیرعاملی باشگاه استقلال شنیده می‌شد.

شایعه‌ای که دقایقی قبل به حقیقت پیوست و در نهایت مصطفی آجرلو پس از یک‌سال‌ونیم حضور در آبی‌های پایتخت با یدک‌کشیدن نام مدیرعامل، از سمت خود برکنار شد و در جلسه امشب هیئت‌مدیره باشگاه استقلال و موافقت اعضا، علی فتح‌الله‌زاده برای چندمین‌بار به‌عنوان جانشین وی انتخاب شد.

گفتنی است گم‌شدن مبلغ هنگفت ۶۰ میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال، ناتوانی در پرداخت درصد مناسب از قراردادهای بازیکنان در فصل جدید، مبالغ نامعوق در انعقاد قرارداد با بازیکنان در فصل جاری و بدهی به سازمان‌لیگ فوتبال برای تبلیغات‌محیطی از دلایل برکناری مصطفی آجرلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال به‌شمار می‌رود.

فتح‌الله‌زاده نیز پس از اینکه در تاریخ هفتم اسفندماه ۱۳۹۸ تنها به‌مدت یک‌ماه پشت‌میز مدیرعاملی استقلال نشست و سپس برکنار شد حالا برای سومین‌بار به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

کد خبر 612295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.