مدافع رئال با ۲۰ بخیه آماده حضور در ال‌کلاسیکو!

آنتونیو رودیگر، مدافع تیم فوتبال رئال‌مادرید که در جریان بازی با شاختار در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد،‌ حالا آماده نبرد با آبی‌واناری‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، «آنتونیو رودیگر» را علی‌رغم آسیب‌دیدگی شدید در ناحیه سر که نیاز به ۲۰ بخیه داشت، آماده دانست. این مدافع در جریان گل تساوی آخرین بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک قبل از ال‌ کلاسیکو، از ناحیه سر آسیب دید؛ زخم او به ۲۰ بخیه نیاز داشت، در نتیجه ستاره آلمانی در خطر از دست دادن ال‌ کلاسیکو بود، اما به نظر می‌رسد در برای این بازی دسترس باشد.

آنچلوتی در صحبت‌های قبل از بازی توضیح داد: رودیگر یک جنگجو است؛ اگر به او نگاه کنید، بسیار هیجان‌زده و مشتاقانه منتظر بازی امشب است. رودیگر با ماسک تمرین کرده، اما حالش خوب است، فقط آن را می‌زند تا زخم او دوباره باز نشود.

رودیگرِ که پس از جدایی از چلسی در تابستان، تاکنون در تمام بازی‌های لیگ برای مادرید بازی کرده، بدون شک برای بازی در اولین ال‌کلاسیکو که اکنون آماده تشخیص داده شده است، هیجان بالایی خواهد داشت.

آنچلوتی باید تصمیم بگیرد که آیا به رودیگر برای شروع چنین بازی بزرگی که با بارسا در برنابئو روبه‌رو می‌شود، اعتماد کند یا خیر.

کد خبر 612284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.