بارسلونا با یک لوگوی جدید در برابر رئال مادرید!

باشگاه بارسلونا اعلام کرد با یک لوگوی جدید که جلوی پیراهنش قرار می‌گیرد، برابر رئال مادرید حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارسلونا و اسپاتیفای فاش کردند که لوگوی "جغد دریک" در بازی ال کلاسیکو با رئال مادرید روی پیراهن‌های آن‌ها دیده می‌شود.

غول‌های کاتالونیایی قرار است امشب در سانتیاگو برنابئو با سرسخت‌ترین رقیب خود دیدار کنند و قرار است از "دریک" نماد کانادایی که در Spotify به ۵۰ میلیارد استریم از آهنگ‌هایش رسیده است، روی پیراهن خود استفاده کنند.

تیم ژاوی با پوشیدن پیراهن ویژه با لوگوی این نماد تحسین شده بین المللی، که بیش از ۲۷۵ جایزه، از جمله چهار جایزه گرمی را در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است، به میدان خواهند رفت.

"دریک" به دلیل دریافت چنین افتخاری در رسانه‌های اجتماعی پستی با این متن منتشر کرده است: "این واقعی به نظر نمی‌رسد، اما این‌طور است."

معاون بازاریابی بارسلونا، ژولی گویو به وب‌سایت رسمی باشگاه، گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ، نام شریک اصلی خود را در قسمت جلوی پیراهن با یک هنرمند مشهور بین‌المللی به نام "دریک" جایگزین می‌کنیم. دریک نمادی است که چهار جایزه گرمی و رکوردشکنی در دسته‌های مختلف، همانند اولین هنرمندی که ۵۰ میلیارد استریم در Spotify جمع‌آوری کرد.

وی افزود: این ابتکار، پتانسیل ما را برای تبدیل شدن به یک پلتفرم منحصربه‌فرد برای ارائه تجربیاتی نشان می‌دهد که به ما کمک می‌کند به طرفداران خود نزدیک‌تر شویم و در عین حال با مخاطبان جدید در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم.

بارسا همچنین در هنگام گرم کردن خود در پیش از بازی، لباس‌های تمرینی ویژه‌ای به تن خواهد کرد که نام دریک و شماره ۵۰ در پشت، با لوگوی Spotify که معمولاً پیراهن‌های خانگی آنها را مزین می‌کند، جلوی لباس به چشم خواهد خورد.

بارسا و رئال با ۲۲ امتیاز در صدر لالیگا پا به ال کلاسیکو می‌گذارند و هر دو تیم هنوز در رقابت‌های داخلی این فصل شکست نخورده‌اند.

کد خبر 612279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.