تنها طلایی تیراندازی ایران در المپیک به پاریس نرسید/ راهیابی صادقیان به فینال تفنگ ۵۰ متر

ملی‌پوشان تیراندازی ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان از رسیدن به مدال بازماندند، اما آرمینا صادقیان جواز حضور در فینال را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بانوان ایران در جریان سومین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی مصر در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی به رقابت پرداختند که در نهایت هانیه رستمیان امتیاز ۵۷۵، گلنوش سبقت‌الهی امتیاز ۵۷۳ و مینا قربانی امتیاز ۵۷۲ را کسب کردند و از راه‌یابی به فینال بازماندند.

آرمینا صادقیان با کسب امتیاز ۵۸۴ و جایگاه هفتم جدول مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه‌وضعیت، به فینال این رقابت‌ها در بخش جوانان راه پیدا کرد. گفتنی است فینال این رقابت‌ها فردا _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ از ساعت ۱۸ به‌وقت تهران برگزار می‌شود.

ساینا تیموری، فاطمه کبیری و ثمین غلامی نمایندگان دیگر ایران در این ماده بودند که به‌ترتیب امتیازات ۵۷۴، ۵۵۵ و ۵۵۱ را کسب کردند.

گفتنی است سجاد پورحسینی در رقابت با ۱۲۰ ورزشکار از سراسر جهان امتیاز ۵۸۱ و جایگاه دهم جهان را کسب کرد و تنها با اختلاف یک‌امتیاز نسبت به نفر هشتم از راهیابی به فینال این مسابقات بازماند.

جواد فروغی و محمدرسول عفتی نیز دیگر نمایندگان کشور در این رقابت بودند که به ترتیب امتیاز ۵۷۷ و ۵۷۳ را به نام خود ثبت کردند.

کد خبر 612257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.