صددرصد پروژه‌های عمرانی نهاوند فعال است

شهردار نهاوند گفت: با پیگیری‌های انجام شده هم‌اکنون تمام پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شده فعال است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نهاوند، مجید یوسفی‌نوید اظهار کرد: پروژه‌های پارک بادام، لاین کندرو سرگل‌زرد، میدان قیصریه، جدول‌گذاری‌ها و نهضت آسفالت ادامه دارد و تا پایان فصل کاری و مناسب بودن شرایط آب و هوا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: منابع مالی محدود و درآمدهای پایین شهرداری مانع از پیشرفت پروژه‌های عمرانی نشده و بدون تعطیلی فعالیت‌های عمرانی انجام شده است.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: آب‌نمای میدان آزادی (قیصریه) در حال انجام است و به زودی به اتمام می‌رسد، کارگاه‌های تولیدی شهرداری جداول و کفپوش جهت استفاده در مناطق و معابر در اختیار نیروها قرار داده است.

یوسفی‌نوید تصریح کرد: استفاده از منابع و ماشین‌آلات شهرداری در پروژه‌های عمرانی هزینه‌ها را کاهش و سرعت پیشرفت را در آنها افزایش می‌دهد. تولید آسفالت در نهاوند تاکنون بی سابقه بوده و برای نخستین‌بار بعد از سال‌ها، تمام درخواست‌های شهروندان پیگیری و انجام شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی گفت: به زودی شاهد انقلابی دیگر در تولیدات جدول، کفپوش و پیاده‌روسازی خواهیم بود و تمام مشکلات در پیاده‌روها و معابر برطرف می‌شود و می‌توانیم با این تولیدات شاهد ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری باشیم.

شهردار نهاوند با بیان اینکه شهر در مسیر توسعه و پیشرفت است، افزود: خدمات را به مناطق خاص اختصاص نمی‌دهیم، بلکه مناطقی که تاکنون کمترین خدمات را دریافت کرده‌اند مورد توجه هستند.

یوسفی‌نوید اظهار کرد: با احداث معابر، بازگشایی و احداث پارک‌ها شاهد توسعه و پیشرفت در تمام نقاط خواهیم بود و به زودی شاهد شهری متفاوت‌تر از گذشته خواهیم داشت.

کد خبر 612234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.