خرید ۱۶۵ مخزن زباله مکانیزه در نیشابور

شهردار نیشابور از خرید ۱۶۵ مخزن زباله مکانیزه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نیشابور، سیدحسن میرفانی اظهار کرد: به منظور مکانیزه‌کردن خدمات شهری، ۱۶۵ سطل زباله گالوانیزه ۷۷۰ لیتری خریداری و ۷۰ دستگاه آن در سطح شهر نصب شده است و تا ۱۰ روز آینده تمام دستگاه در مناطق مختلف شهر نیشابور جانمایی و نصب می‌شود.

وی افزود: شهرداری به منظور مکانیزه کردن مدیریت پسماند، ارتقای بهداشت عمومی، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر در فاز نخست اقدام به خرید ۱۶۵ مخزن زباله گالوانیزه کرده است.

شهردار نیشابور با بیان اینکه این امر موجب کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی می‌شود، خاطرنشان کرد: با نصب این مخازن جدید زمینه تسریع در عملیات جمع‌آوری زباله‌ی شهری فراهم می‌شود.

میرفانی اضافه کرد: تمام مخازن به تناسب در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر نصب می‌شود و در نظر داریم در آینده در فاز دوم تعداد این مخازن را بر اساس نیاز افزایش افزایش دهیم.

شهردار نیشابور تصریح کرد: نباید نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود، چراکه آنها می‌توانند در حفظ پاکیزگی شهر مؤثر واقع شود و شهروندان می‌توانند با حفظ و نگهداری این مخازن زمینه‌ساز این مشارکت باشند.

کد خبر 612232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.