وعده مدیرعامل بارسلونا برای جذب ستاره‌های بیشتر!

خوان لاپورتا مدیرعامل بارسلونا که تابستان شلوغی را با جذب چند بازیکن پشت سر گذاشت، خبر از ادامه فعالیت آبی اناری‌ها در راه به خدمت گرفتن ستاره ها داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا گفت: بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه علیرغم مشکلات مالی آنها، تلاش خواهد کرد تا بازیکنان جدیدی جذب کند.

بارسا سال گذشته برای کسب پول نقد در تنگنا قرار داشت و مجبور شد برخی از دارایی‌های خود را در تابستان برای تأمین مالی برای نقل و انتقالات خود بفروشد، که باعث شد آنها برای بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کانده هزینه زیادی کنند. علی‌رغم مشکلاتی که نیوکمپ با آن مواجه است، لاپورتا می‌گوید آنها برای بهبود تیم در پنجره نقل و انتقالات بعدی تلاش خواهند کرد.

او گفت: "ما روی بازار کار می‌کنیم. ما با کادر مربیگری صحبت کرده‌ایم و قصد داریم تیم را که در حال حاضر بسیار قدرتمند است، تقویت کنیم، این تیم می‌تواند بیشتر پیشرفت کند. " "ما با مربی، مدیران فنی و مدیر فوتبال برای این بازار زمستانی کار می‌کنیم. مدتی است که در حال تجزیه و تحلیل مسائل هستیم و اگر این فرصت را داشته باشیم، تیم بهتر می‌شود."

تیم اسپانیایی به دلیل عملکرد ناامیدکننده خود در لیگ قهرمانان اروپا در خطر از دست دادن میلیون‌ها یورو در این فصل است. شاگردان ژاوی در گروه خود، پس از بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن در رده سوم قرار دارند.

تیم کاتالان در اولین ال کلاسیکو این فصل، بعدازظهر یکشنبه به مصاف رقیب سرسخت خود، رئال مادرید می‌رود و هر دو تیم در صدر لالیگا با امتیاز برابر هستند.

کد خبر 612216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.