حرکت عجیب کارمند باشگاه رنجرز، پس از شکست سنگین مقابل لیورپول!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه بیست و سوم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* اشلی یانگ می‌گوید استیون جرارد او را به یاد سر الکس فرگوسن و یورگن کلوپ می‌اندازد و فکر می‌کند باید به او ایمان داشته باشد.

* اریک تن هاخ به مارکوس راشفورد گفته است که باید عاقلانه تر رفتار کند، اما از مهاجم حمایت کرده است تا بعد از اینکه در دو بازی قبلی خود موفق به گلزنی نشد، دوباره گلزنی را آغاز کند

دیلی میل:

* آنتونی در مورد حمایت‌هایی که کریستیانو رونالدو از زمان انتقال هنگفت تابستانی‌اش به منچستریونایتد از او کرده است، صحبت کرده است.

* بایرن مونیخ "خوشبین" است که تابستان آینده با هافبک لایپزیگ به خدمت خواهد گرفت

* به نظر می‌رسد نیوکاسل در حال آماده سازی ها برای تمدید برونو گیمارش است، آن هم تنها چند روز پس از آنکه دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه اشاره کرد که ممکن است در میان علاقه رئال مادرید، او نیوکاسل را ترک کند.

* تاتنهام می‌خواهد آینده آنتونیو کونته را تضمین کند و قصد دارد ماه آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد با سرمربی خود را آغاز کند.

تلگراف:

* ووت فاس، مدافع بلژیکی لسترسیتی می‌گوید پیشنهاد پیوستن به چلسی را در تابستان، قبل از اینکه تصمیم به رفتن به استادیوم کینگ پاور بگیرد، کرده است.

سان:

* وین رونی پس از پایان نچندان موفقیت آمیز فصل MLS برای تیم دی سی یونایتد، برای دیدن همسر و فرزندانش به چشایر بازگشت.

* داوری که گل دست خدا را به دیگو مارادونا مقابل انگلیس را ندید و آن را گل اعلام کرد، در تلاش است تا توپ آن مسابقه را به قیمت ۳ میلیون پوند بفروشد.

* بر اساس گزارش‌ها، چلسی می‌خواهد کونراد لایمر را لایپزیگ تابستان آینده جذب کند.

* یک شرکت سرمایه گذاری برزیلی خواستار محکومیت نیمار به مدت پنج سال به اتهام کلاهبرداری و فساد شده است.

دیلی میرر:

* به گفته ای جنت این بازیکن، مارکو آرناوتوویچ پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است

* رابی ساویج، ستاره سابق لیگ برتر، پس از یک هفته دیگر جنجال، از جمله کارت قرمز فیکایو توموری بازیکن میلان مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، می‌خواهد VAR حذف شود.

* ژائو فلیکس، ستاره اتلتیکو مادرید، به دلیل مشکلاتی در روابطش با دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در ماه ژانویه از این تیم جدا می‌شود.

* پاتریک وی را از مسئولان بلند پایه فوتبال خواسته است که برای رفع مشکلات سیاه پوستان، تصمیم‌های فوری انجام دهند

اتلتیک:

* رالف هاسن هاتل تاکید کرده است که جو شیلدز رئیس بخش جذب بازیکن در ساوتهمپتون، تأثیر چندانی در تیم نداشته است و او حالا به چلسی پیوست.

* میسون مانت در مورد مشکل ران خود تحت آزمایش و اسکن قرار خواهد گرفت، اما آبی‌ها امیدوارند که او برای سفر روز یکشنبه چلسی به استون ویلا، آماده باشد.

* پس از بررسی‌های جداگانه در خصوص فاجعه ورزشگاه کانجوروهان اندونزی که منجر به کشته شدن ۱۳۲ نفر شد، مسئولانی مدعی شده‌اند که ذی‌نفعان لیگ این کشور غیرحرفه‌ای هستند و وظایف خود را درست انجام نداده‌اند.

گاردین:

* اشلی ویلیامز پس از متهم شدن به حمله به مربی در یک مسابقه زیر ۱۲ سال، توسط اتحادیه فوتبال محلی خود به رفتار نامناسب و رفتار خشونت آمیز و تهدیدآمیز متهم شده است

سان اسکاتلند:

* یکی از کارمندان ارشد رنجرز که در هنگام شکست ۷-۱ تیمش مقابل لیورپول در حال جشن گرفتن شکار شده بود، از سمت خود در این تیم اسکاتلندی بلافاصله استعفا داد.

دیلی تلگراف:

* فرصت استیون جرارد برای اثبات شایستگی‌هایش در استون ویلا تمام می‌شود و انتظار می‌رود ناسف ساویریس و وس ادنز مالکان استون ویلا روز یکشنبه برای دیدار با چلسی در ورزشگاه ویلا پارک حضور داشته باشند.

کد خبر 612208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.