دشمن در تلاش است بنیان خانواده را متلاشی کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش دشمن بر این است که بزرگ‌ترین آسیب‌ها را به بنیان خانواده وارد و آن را متلاشی کند، چرا که هر چقدر خانواده از هم پاشیده و گسسته شود، آسیب‌های فراوان و جبران‌ناپذیری به کشور و انقلاب اسلامی وارد خواهد شد، از این‌رو باید تلاش کرد تا عنصر مهمی همچون خانواده حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ با حضور در آیین توزیع ۱۷ هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد که با مشارکت بنیاد مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: اساس و پایه هر زندگی بر پایه ازدواج گذاشته می‌شود و باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه فراهم کردن شرایط برای ازدواج آسان جوانان در جامعه اهمیت دارد و امری ضروری است، ادامه داد: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور نیز کمتر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه این روزها جنگ فرهنگی به‌عنوان یک عنصر برای ضربه زدن به کشورها تلقی می‌شود، گفت: تلاش دشمن بر این است که بزرگ‌ترین آسیب‌ها را به بنیان خانواده وارد و آن را متلاشی کند، چرا که هر چقدر خانواده از هم پاشیده و گسسته شود، آسیب‌های فراوان و جبران‌ناپذیری به کشور و انقلاب وارد خواهد شد، از این‌رو باید تلاش کرد تا عنصر مهمی همچون خانواده حفظ شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) و امام جمعه موقت تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 612181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.