ضرورت برخورد با مجموعه‌هایی که بنزین بر آتش فتنه ریختند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خواستار تذکر مسئولان مربوط به مجموعه‌های خدماتی متخلف شد و گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از این مجموعه‌ها با موضع‌گیری‌های خود و اقداماتی مانند پخش پیامک و پیام‌های عمومی، بشکه‌های بنزین روی اغتشاشات ریختند، در حالی که مجاز به فعالیت سیاسی نیستند.

علی‌اکبر علیزاده‌برمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر بر ضد امنیت ملی اقدام کردند، اظهار کرد: برخی از مجموعه‌های اقتصادی از فضای مجازی برای پیشبرد کار خود و ارائه خدماتی مانند حمل‌ونقل یا فروش بلیت و گردشگری استفاده می‌کنند که این کسب‌وکارها از زیرساخت‌های نظام برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند اما از احزاب و فعالان سیاسی به‌شمار نمی‌آیند.

وی با اشاره به لزوم فعالیت این بنگاه‌های اقتصادی در زمینه خدماتی افزود: در اغتشاشات اخیر برخی از این مجموعه‌ها با موضع‌گیری‌های خود و اقداماتی مانند پخش پیامک و پیام‌های عمومی، بشکه‌های بنزین روی اغتشاشات ریختند، در حالی که این مجموعه‌های خدماتی، مجاز به فعالیت سیاسی نیستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خواستار تذکر و برخورد مسئولان مربوط به این مجموعه‌های خدماتی متخلف شد و گفت: افرادی که در حال انجام فعالیت‌های اقتصادی هستند، پیش از انجام فعالیت‌ها و اظهارنظرهای سیاسی باید خود را به عنوان یک حزب ثبت کنند اما اینکه مجموعه‌های خدماتی در حوادث اخیر موضع‌گیری سیاسی کردند نشان می‌دهد که کنترلی روی این مجموعه‌ها وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم تذکر و تنبیه چنین مجموعه‌هایی خاطرنشان کرد: اگر در چنین حوادثی این مجموعه‌ها نمی‌خواهند یار ملت باشند، حق ندارند یار دشمنان و آمریکا و اسرائیل باشند.

کد خبر 612149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.