لزوم ایجاد زیرساخت‌های ایمنی در سیدآباد چناران

شهردار سیدآباد چناران گفت: به‌دلیل قرارگرفتن شهر در جاده شرق به غرب و شمال کشور، ایجاد ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی و سوله اسکان ضروری است.

احسان ترمه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر سیدآباد چناران اسفندماه سال گذشته به شهر تبدیل شد، اما تا به امروز از زیرساخت‌هایی نظیر آتش‌نشانی و سیستم‌های اطفای حریق محروم است.

وی با بیان اینکه در صورت وقوع حادثه از شهرهای همجوار کمک گرفته می‌شود، افزود: سیدآباد ضعیف‌ترین شهر در بخش زیرساخت‌های ایمنی شهری و نیازمند توجه مسئولان است.

شهردار سیدآباد چناران خاطرنشان کرد: این شهر از امکانات اولیه مقابله با بحران از جمله سوله اسکان، تجهیزات امداد و نجات، مقابله با حریق و آتش‌سوزی محروم است و به منظور تأمین ساختارهای مناسب در حوزه ایمنی لازم است مسئولان استانی و کشوری زمینه را برای ایجاد ساختارهای متناسب فراهم کنند.

ترمه با بیان اینکه به دلیل نداشتن ایستگاه آتش‌نشانی و نبود آتش‌نشان روز آتش‌نشانی و ایمنی در این شهر برگزار نشد، تاکید کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر در جاده شرق به غرب و شمال کشور، ایجاد ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی و سوله اسکان ضروری است.

وی گفت: در صورت وقوع حوادثی نظیر سیل، آتش‌سوزی یا واژگونی خودروهای سوخت‌رسان قطعاً شهرداری سیدآباد قادر به امدادرسانی نیست.

به گزارش ایمنا، سیدآباد چناران ۷۲۰۰ نفر جمعیت دارد و در ۶۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

کد خبر 612113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.