منچستر به دنبال تمدید قرارداد دالوت

دفاع پرتغالی منچستر قرار است به‌رغم تمایل بارسلونا و یوونتوس، قرارداد خود را با تیمش تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، منچستریونایتد آماده است تا قرارداد دیوگو دالوت را یک سال دیگر تمدید کند تا این مدافع راست تا سال ۲۰۲۴ در اولدترافورد بماند.

بازیکن ۲۳ ساله منچستریونایتد که در ابتدای دوران حضورش در منچستر تلاش می‌کرد به گزینه اول این تیم تبدیل شود و آرون ون بیساکا را کنار بزند، حالا زیر نظر تن هاگ موفق شده به گزینه اول ترکیب تبدیل شود و از ستاره‌های ترکیب اصلی شیاطین سرخ شود.

دالوت تمام ۱۲ بازی منچستریونایتد طی این فصل را در تمام تورنمنت‌ها از ابتدا آغاز کرده و یک پاس گل در لیگ برتر و یک پاس گل در لیگ اروپا به ثبت رسانده است. قرارداد این ملی‌پوش پرتغالی در پایان فصل به پایان می‌رسد و در صورت اقدام‌نکردن یونایتد، به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. منچستریونایتد در نظر دارد تا برای ۱۲ ماه دیگر قرارداد دالوت را تمدید کند.

درحال‌حاضر باشگاه‌های بارسلونا و یوونتوس برای جذب دالوت اعلام آمادگی کرده‌اند و اگر منچستر برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره نشود، وی به احتمال زیاد راهی ایتالیا یا اسپانیا خواهد شد. با این حال، منچستر اکنون آماده است تا گزینه تمدید خودکار یک ساله در قرارداد دالوت را فعال کند تا این بازیکن در یونایتد بماند.

دالوت به مدت ۱۱ سال در پورتو بازی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۹.۸ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و از آن زمان تاکنون یک گل و پنج پاس گل در ۷۷ بازی برای شیاطین سرخ به ثبت رسانده، این مدافع همچنان منتظر کسب اولین افتخار خود با شیاطین سرخ است.

منچستریونایتد بعدازظهر یکشنبه در خانه مقابل نیوکاسل یونایتد به بازی‌های لیگ برتر برمی‌گردد و انتظار می‌رود دالوت در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد.

کد خبر 612111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.