ساری کواراتسخلیا را به یووه پیشنهاد کرده بود

چند سال پیش، ستاره جوان این روزهای ناپولی به یوونتوس پیشنهاد شده بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مائوریتزیو ساری در طول مدت حضورش در تورین، «خویچا کواراتسخلیا» را به این باشگاه توصیه کرد اما پیشنهادش نادیده گرفته شد.

کواراتسخلیا، وینگر ۲۱ ساله گرجستانی تیم ناپولی است که در این فصل تمام توجهات را به خود جلب کرده و از بهترین بازیکنان جوان جهان بوده است. او نمایش‌های خارق‌العاده‌ای در ناپولی داشته و بازی‌های این تیم را بیش از همیشه زیبا کرده است.

وی تاکنون در ۱۳ بازی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، هفت گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. کواراتسخلیا تبدیل به سبک و نماد بازی لوچیانو اسپالتی شده و ثابت کرده که یک ستاره است.

ساری در سال ۲۰۱۹، استعدادهای کواراتسخلیا را شناسایی کرد و این بازیکن را به باشگاه یوونتوس پیشنهاد داد؛ او امیدوار بود که سران یووه با انتقال کواراتسخلیا موافقت کنند و وینگر گرجی را به خدمت بگیرند، با این حال توصیه ساری نادیده گرفته شد و یوونتوس هیچ‌گاه برای خرید او اقدام نکرد.

تردید بیانکونری به ناپولی نرسید و این باشگاه درست زمانی که عملکرد کواراتسخلیا را زیر نظر گرفت، سریعاً برای انتقالش اقدام کند. آن‌ها در تابستان گذشته با مبلغ ۱۰ میلیون یورو این ستاره ۲۱ ساله را به خدمت گرفتند.

ساری در آگوست ۲۰۲۰ یوونتوس را ترک کرد و آندره‌آ پیرلو جایگزین او شد. در ادامه بانوی پیر تنها یک سال به بازیکن سابقش زمان داد و بعد از آن تصمیم گرفت آلگری را به خدمت بگیرد. از آن زمان تیم یوونتوس هیچ‌گاه شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و همیشه در نزول بوده است. شاید اگر در آن زمان مدیران این باشگاه تصمیم می‌گرفتند به توصیه ساری گوش کنند و کواراتسخلیا را به خدمت بگیرند، این روزها همه چیز برای بانوی پیر متفاوت بود.

کد خبر 612109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.