بهره‌برداری سالن ورزشی بانوان در حاشیه شهر مشهد تا آبان‌ماه

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اولین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در حاشیه شهر و در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع تا آبان‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم توجه ویژه به سلامت و شادابی بانوان، اظهار کرد: اگر به دنبال برخورداری از جامعه‌ای سالم و بانشاط هستیم، باید مادران و بانوان این جامعه سالم و بانشاط باشند.

وی ادامه داد: یکی از محورهای سیاست‌گذاری کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد، توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای زنان در راستای ارتقای زیست‌پذیری شهری برای این قشر از جامعه به ویژه در حاشیه شهر است؛ این رویکرد را به معاونت‌های مختلف و مناطق شهرداری ابلاغ کرده‌ایم تا سرانه‌های ورزشی ویژه بانوان را ارتقا دهیم.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: مقرر شد با همکاری شهرداری‌های مناطق و معاونت‌های تخصصی مربوطه تلاش برای افزایش سرانه‌های ورزشی ویژه بانوان انجام گیرد، به همین دلیل عملیات اجرایی احداث اولین مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهرداری منطقه چهار محله «میثم» آغاز شد.

وی این مجموعه ورزشی را اولین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در حاشیه شهر دانست که در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع احداث می‌شود و اضافه کرد: از این مساحت، حدود ۲۵۰ مترمربع آن فضای سرپوشیده بوده و دارای امکانات ورزشی همچون پیلاتس، زمین فوتبال و والیبال است.

سلیمی از بهره‌برداری این مجموعه ورزشی تا آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: منطقه چهار دارای ۷۸ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و روباز ورزشی است که با اضافه شدن ۱۳۰۰ مترمربع در این پروژه نیز نقش مؤثری در ارتقای سرانه‌های منطقه خواهد داشت.

کد خبر 612106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.