پیروزی مدعیان قهرمانی در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال جام سردار دل‌ها در آبادان، آمل، کرمان، اراک، بندرعباس و شهرقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال پنجشنبه _بیست‌ویکم مهرماه_ با شش دیدار در شهرهای آبادان، آمل، کرمان، اراک، بندرعباس و شهرقدس برگزار شد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد صف‌آرایی کرد که با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ شکست خورد و با هفت امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت. آویژه صنعت پارسا مشهد هم با هشت امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.

تیم بسکتبال مهرام به مصاف توفارقان آذرشهر رفت که با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ پیروز شد. مهرام با ۱۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند و توفارقان آذرشهر با ۶ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت.

تیم بسکتبال کاله مقابل رعدپدافند هوایی به میدان رفت که با نتیجه ۱۰۶ بر ۷۷ به پیروزی رسید و با هشت امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت. رعدپدافند هوایی هم با پنج امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

تیم بسکتبال صنعت مس کرمان رودرروی شهرداری گرگان قرار گرفت که با نتیجه ۶۴ بر ۴۳ بازی را واگذار کرد و با هفت امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت. شهرداری گرگان هم با هفت امتیاز در رده ششم جای گرفت.

تیم بسکتبال نبوغ اراک مقابل صنعت مس رفسنجان حاضر شد که با نتیجه ۷۳ بر ۶۵ این تیم را از پیش رو برداشت. نبوغ اراک با هشت امتیاز در رده سوم و صنعت مس رفسنجان با ۶ امتیاز در رده نهم قرار گرفتند.

تیم بسکتبال صنایع هرمزگان میزبان ذوب‌آهن بود که با نتیجه ۸۵ بر ۷۲ شکست خورد و با پنج امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت. ذوبی‌ها هم با هفت امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفتند.

در ادامه جدول لیگ برتر بسکتبال در پایان هفته پنجم را مشاهده می‌کنید:

پیروزی مدعیان قهرمانی در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال

کد خبر 612090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.