پلیس و مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی، ایثارگران، بانوان و ورزشی شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: پلیس و مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشالله ایزدی امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اقتدار، صلابت و مردم‌داری مؤلفه‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی است و پلیس با عملکرد درست سازمانی و اقتدار و مشارکت صادقانه شهروندان توانست اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کند.

وی افزود: پلیس و مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند که موقعیت‌شناسی، مدیریت بحران، تدابیر هوشمندانه و اقدام به موقع نیروی انتظامی آرامش و امنیت را در شهر حاکم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ایثارگران، بانوان و ورزشی شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: در حقیقت مردم اعتقادات و نظام را دوست دارند و زمانی که افرادی به اعتقادات و باورهای دینی آن‌ها حمله کنند، صف خود را از آشوبگران جدا می‌کنند، البته باید صف کسانی که آشوبگر هستند با جوانان متدین و به طور کلی مردم نجیب و شریف جدا شود و در این باره پیشنهاد می‌شود، مشکلات به ویژه اشتغال و بیکاری جوانان رفع شود.

وی با بیان اینکه یک تصمیم نادرست از سوی فرد یا گروهی ممکن است مخاطراتی به دنبال داشته باشد، گفت: شایسته است که به منظور کنترل امنیت و آسایش شهروندان، فضای مجازی هوشمندانه مدیریت شود، اگر عقلا و فرهیختگان دلسوز در این مواقع درست عمل نکنند و مدیریت به‌هنگام نداشته باشند، دشمن جاهای خالی را پر می‌کند.

ایزدی افزود: مطابق وعده‌های الهی ما مطمئن هستیم که مؤمنان پیروز و سربلند می‌شوند و پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی از دست باکفایت مقام معظم رهبری (مدظله) به دست آخرین سفیر الهی حضرت مهدی موعود (عج) سپرده خواهد شد.

کد خبر 612089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.