چطور آدرس اینستاگرام مان را برای همه مشتری‌ها بفرستیم؟

اینستاگرام سالهاست که یک پلتفرم محبوب بین مردم حساب می‌شود و به یک کانال تاثیرگذار برای جذب مخاطب و مشتری تبدیل شده است، چون مردم روزانه زمان زیادی را به گشت­وگذار در این اپلیکیشن اختصاص می‌دهند.

از طرفی طبق آمار:

  • بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از اینستاگرام استفاده میکنند،
  • اینستاگرام چهارمین اپلیکیشن موبایلی پربازدید است،
  • کاربران اینستاگرام در سال 2020 هر روز به طور متوسط 30 دقیقه را در این برنامه صرف کردند،

پس اگر شما هم از آن دست کسبوکارهای فعال در اینستاگرام هستید، باید از هر فرصتی برای معرفی پیجتان استفاده کنید. حتماً راههای تبلیغات را بهتر از ما مسلط هستید، اما آیا میدانید در قالب یک پیامک تبلیغاتی ساده، میتوانید آدرس اینستاگرامتان را برای همه ارسال کنید؟

اهمیت ارسال آدرس اینستاگرام برای مشتریان

یکی از روشهایی که مشتری خیلی راحت میتواند با شما در ارتباط باشد، همین اینستاگرام است. آنها تنها به دنبال محصولات شما در اینستاگرام نیستند، بلکه میخواهند از قابلیت پیام‌رسانی اینستاگرام برای پرسیدن سؤالات در مورد محصولات یا خدمات، استفاده کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر کاربران آماده تبادل پیام‌ در اینستاگرام با شما هستند:

  • 89 درصد از مصرف‌کنندگان میخواهند به‌طور مستقیم با برند شما در ارتباط باشند،
  • 150 میلیون کاربر اینستاگرام هر ماه با یک برند گفتگو می‌کنند،
  • اینستاگرام بسته به اعتبار پروفایل شما 2 تا 7 درصد نرخ تعامل دارد،
  • از هر 3 کاربر 2 نفر میگویند اینستاگرام تعامل با برندها را امکانپذیر میکند.

با این وجود شما باید راه ارتباطی خود از طریق اینستاگرام را به آنها نشان دهید. این کار به کمک روشهای مختلف تبلیغاتی امکانپذیر است، اما ازآنجایی که بازاریابی پیامکی بیشتر موردتوجه مخاطبان قرار گرفته است، میتوانید از همین طریق برای ارسال لینک اینستاگرام نیز اقدام کنید. برای اطلاع بیشتر درباره خرید پنل پیامک تبلیغاتی، اینجا کلیک کنید.

نحوه ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک

برای ارسال لینک پیج اینستاگرام کسبوکارتان باید در قالب پیامک، لینک موردنظرتان را به صورت https://instagram.com/melipayamak در انتهای متن پیامک قرار دهید. شما باید به جای «ملی پیامک» اسم پیجتان را قرار دهید. در این روش، لینک اینستاگرام به شکل آبی رنگ قابل مشاهده و کلیک کردن است. به همین سادگی!

ارسال آدرس اینستاگرام چه فوایدی دارد؟

با ارسال لینک پیج اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری مانند واتساپ و... در قالب پیامک، فواید زیادی در انتظار شما خواهد بود که شامل موارد زیر می‌شود:

  • جذب بسیار زیادِ مخاطب به علت تأثیرگذاری بالای آن،
  • فرآیندی ساده، در دسترس و راحت برای شما و مشتری،
  • ارسال لینک در قالب یک پیامک ساده برای هزاران نفر و اطلاعرسانی به دیگران،
  • پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در فضای مجاری،
  • امکان ارسال لینک برای گروههای متعدد از مخاطبان،
  • ارتباط مستقیم با مشتریان و تلاش برای جذب حداکثری آنها،
  • و...

به‌طور کلی ارسال لینک در پیامک به مشتریان این امکان را میدهد که وبسایت، تلگرام، اینستاگرام و... شما را باز کنند، ایمیلی بزنند یا تماس تلفنی برقرار کنند.

قطعاً این نتایج هرکسی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی ترغیب میکند، اما زمانی نتیجهبخش خواهد بود که از طریق یک سامانه معتبر اقدام کنید.

برای مثال؛ سامانه ملی پیامک با امکاناتی که در اختیار شما میگذارد، کمک میکند تا به تمام مزایای این روش دست پیدا کنید، امکاناتی مانند: ارسال پیامک به‌صورت زمانبندی شده، ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها (با امکان گروه‌بندی) و... .

همچنین میتوانید با دریافت نمایندگی ملی پیامک، کسب درآمد بیشتر نیز داشته باشید.

آیا امکان ارسال لینکهای طولانی در قالب پیامک وجود دارد؟

بله وجود دارد، اما باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که برای ارسال پیام کوتاه، شما به اندازه 160 کاراکتر فضا دارید که باید بهترین استفاده را از آن ببرید. از طرفی این کار، از نظر زیبایی‌شناسی و به خاطر سپردن آسان لینک نیز موثر است. اگر مشتری در لحظه خاصی که یک پیامک تبلیغاتی دریافت میکند، مشغول باشد، ممکن است پیام را فراموش کند، اما URL آسانی که شما انتخاب کردهاید را فراموش نخواهد کرد.

راهکار این مشکل استفاده از سایتهایی است که لینک موردنظرتان را تا حد امکان کوتاه میکنند. ما در اینجا 2 سایت پرکاربرد را به شما پیشنهاد میدهیم:

1. b2n.ir

ابتدا وارد سایت b2n.ir شوید و در همان‌جا، لینک موردنظرتان را وارد و گزینه «کوتاه کن» را بزنید.

2. yun.ir

دومین سایت پرطرفدار نیز yun.ir است. باید در صفحه اصلی سایت، لینک موردنظرتان را وارد و مجدد گزینه «کوتاه کن» را بزنید.

همچنین این دو سایت، به شما این امکان را میدهند تا بعد از ارسال لینک به مخاطبان خود، میزان بازدید از لینک و تعداد کلیکهای آن را هم بررسی کنید و عملکرد خود را بهتر ارزیابی کنید.

پر واضح است که اینستاگرام یک کانال محبوب است و به احتمال زیاد، بسیاری از مشتریان شما کاربر آن هستند. بیشتر کاربران نیز مشتاقاند تا مارکها و برندهای معتبر را پیدا و دنبال کنند و با آنها تعامل داشته باشند.

پس ارائه لینک پیجتان در قالب پیامک تبلیغاتی میتواند دسترسی به سرنخ‌ها و مشتریان را آسان ‌کند و کسب‌وکار پرطرفدار شما را جلوتر از رقبا پیش برد.

پایان این مسیر وقتی زیباست که خوب آن را شروع کرده باشید و از یک سامانه پیامکی معتبر ارسال پیامک انجام دهید. قابلیتهای متعدد پنل اس ام اس ملی‌پیامک به‌علاوه سابقه 15ساله این شرکت در این زمینه، شما را از هر ابزار دیگری بینیاز میکند.

کافیست به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کنید، پنل مورد نیازتان را انتخاب کنید و در یک دقیقه برای ارسال پیامک انبوه اقدام کنید. اگر بازهم نگران هستید یا سوالی دارید میتوانید با شماره 63404-021 تماس بگیرید و بعد از مشاوره رایگان خریدتان را نهایی کنید.

کد خبر 612065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.