اختصاص استراحتگاه ویژه زنان راننده ناوگان مسافربری در پایانه صفه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اختصاص استراحتگاه ویژه زنان راننده ناوگان مسافربری برون‌شهری در پایانه صفه خبر داد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ زن راننده در ناوگان اتوبوس مسافربری سفرهای برون‌شهری استان اصفهان و سایر استان‌ها در پایانه‌های مسافربری اصفهان تردد دارند.

وی با اشاره به اینکه این قشر از رانندگان نیاز به مکانی مناسب برای استراحت داشتند و باید با حفظ حرمت آنها، بهترین خدمات به آنان ارائه می‌شد، گفت: برای اولین بار در اصفهان طی هماهنگی‌های لازم و انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با مدیریت هتل پایانه صفه، امکان استراحت بانوان راننده در این پایانه مسافربری فراهم شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس زنان راننده ناوگان اتوبوس برون‌شهری نیز می‌توانند با شرایط ویژه و خارج از قیمت مصوب هتل‌داری، با کمترین قیمت، به مبلغ هرشب استراحت ۱۰۰ هزار ریال در هتل پایانه صفه استراحت کنند؛ این اقدام در راستای توجه به جایگاه زنان راننده سفرهای برون‌شهری و تکریم مقام آنها صورت گرفته است.

توکلی خاطرنشان کرد: زنان راننده با در دست داشتن کارت هوشمند، دفترچه یا معرفی‌نامه از شرکت‌های مسافربری واقع در پایانه‌های پنج‌گانه مسافربری شهرداری اصفهان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی اظهار کرد: برنامه‌های آینده سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با توجه به تاکید شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورا، در راستای هوشمندسازی پایانه‌ها با همکاری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها است.

کد خبر 612064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.