اجرای مرحله دوم پروژه فاضلاب شهری گوگد

شهردار گوگد گفت: به منظور اجرایی شدن و تسریع در اجرای پروژه فاضلاب شهرهای گوگد و گلپایگان، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه لوله‌گذاری اصلی فاضلاب شهرستان گلپایگان و شهر گوگد، از دو سال گذشته با صدور مجوز حفاری توسط شهرداری و اجرا توسط پیمانکار آب و فاضلاب آغاز و طی دو سال گذشته در دو مرحله حدود ۲۰۰۰ متر از این پروژه انجام شده و در حال اتمام است.

وی افزود: سال ۱۳۹۹ مجوز حفاری جهت ایجاد فاضلاب در خیابان آیت‌الله گلپایگانی صادر و تا پایان همان سال حدود هزار متر طول این پروژه توسط پیمانکار آب و فاضلاب انجام شد.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ و با پیگیری‌های مستمر، عملیات اجرایی ادامه این پروژه در دستور کار آب و فاضلاب قرار گرفت و حدود هزار متر طول این طرح انجام شد، هزار متر دیگر از طرح نیز تا پایان آبان‌ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

علی‌محمدی تصریح کرد: برای اجرایی شدن و تسریع پروژه فاضلاب شهرهای گوگد و گلپایگان طبق استعلام از آبفای شهرستان حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و چنانچه اعتبارات لازم برای انجام این پروژه تأمین شود با شتاب بیشتری شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

وی ادامه داد: لازم است نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان مربوطه که پیگیر این پروژه هستند برای تأمین اعتبارات رایزنی داشته باشند تا در سال‌های آینده شاهد اجرای سریع و تکمیل این پروژه باشیم.

شهردار گوگد گفت: از تلاش همه مسئولان شهرستان که توجه ویژه‌ای به اجرای زیرساخت‌های شهری دارند قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایمنا، شهر گوگد با جمعیتی حدود هفت هزار نفری در ۱۸۵ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد

کد خبر 612039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.