رضا میرزایی: اگر پنالتی‌مان مقابل فولاد را می‌گرفتند حالا به تنهایی صدرنشین بودیم

وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: اشتباهات داوری علیه تیم استقلال همچنان وجود دارد که امیدوارم در هفته‌های آتی برطرف شود تا به حق واقعی‌مان برسیم؛ اگر هفته گذشته مقابل فولاد پنالتی‌مان اعلام می‌شد حالا به تنهایی با دو امتیاز بیشتر صدرنشین بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا میرزایی پس از پیروزی یک‌گله تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن، در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداراشکر توانستیم در مصافی که ذوب‌آهن بسته و دفاعی بازی می‌کرد سه امتیاز مهمی را به‌دست بیاوریم. امیدوارم روند پیروزی‌هایمان را ارائه دهیم؛ رفته‌رفته شرایط استقلال بهتر می‌شود و انتظارات از بازیکنان خیلی بالا است و باید هر هفته روی فرم ایده‌آل باشیم که بتوانیم بازی کنیم.

وی افزود: تلاشم این است هر بازی که در ترکیب حضور دارم با عملکرد مؤثر نظر سرمربی را جلب کنم‌؛ هر کسی علاقه‌مند است پیراهن تیم‌ملی را بر تن کند و من نیز از این موضوع مستثنی نیستم و دوست دارم این اتفاق بیفتد.

وینگر تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: چمن را کوتاه نکرده بودند و به‌همین دلیل نامیزان بود. بلندی چمن کار را برایمان واقعاً سخت می‌کرد خصوصاً اینکه پس از مدت‌ها روی چنین چمنی بازی کردیم.

رضا میرزایی در ادامه در واکنش به سوال خبرنگار ایمنا راجع‌به هم‌امتیاز شدن استقلال با پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدارا شکر تیم‌مان خوب است؛ اگر هفته گذشته در بازی مقابل فولاد پنالتی‌مان را گرفته بودند هم‌اکنون با دو امتیاز بیشتر صدرنشین لیگ‌برتر بودیم. حتی در بازی امروز نیز یک صحنه‌ای روی آرش رضاوند پیش آمد که ۱۰۰ درصد پنالتی بود و دوباره به اشتباه اعلام نشد. امیدوارم این اتفاقات و اشتباهات داوری برای استقلال کمتر شود تا به حق واقعی‌مان برسیم.

کد خبر 612026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.