رضاوند: در مصاف با تیمی مانند ذوب‌آهن باید زود به گل برسیم/ داوران بیشتر دقت کنند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در هفته‌های اخیر ساپینتو با تمرینات خوب باعث پیشرفت تیمی‌مان شده است، اما در جدال‌هایی مانند بازی امروز باید سریع به گل برسیم چرا که ذوب‌آهن واقعا حریف سرسختی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش رضاوند پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج‌دفاعه بازی‌کردن تیم فوتبال ذوب‌آهن کار را برای هر حریفی سخت می‌کند؛ اما تک‌موقعیت‌ها است که نتیجه چنین بازی‌هایی را مشخص می‌کند. یک پنالتی به‌زعم کارشناسان روی من گرفته نشد که می‌توانست تعیین‌کننده باشد و گره بازی را باز کند. چرا که در مصاف با چنین تیم‌هایی باید زود به گل برسید تا فضاها برایتان قابل دسترسی‌تر باشد.

وی افزود: امیدوارم اتفاقات داوری که می‌دانیم سهوی است کمتر پیش بیاید و داوران تحت‌تأثیر حواشی و صحبت‌های بیرون زمین قرار نگیرند. با اینکه می‌دانم عمداً اشتباه نمی‌کنند اما از داوران خواهش می‌کنم که در قضاوت‌هایشان بیشتر دقت کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره همکاری با ریکاردو ساپینتو گفت: ساپینتو مربی بزرگی است و در تیم‌های نام‌داری سابقه کار کردن دارد، تمریناتی که می‌دهد فوق‌العاده است و این را می‌توانید از روند تیمی‌مان مشاهده کنید که هر هفته در حال بهبود و پیشرفت است و امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان تا آخر فصل دستاوردی که در شأن هواداران است را به ارمغان بیاوریم.

رضاوند درباره حضور در فولاد و کار با جواد نکونام ادامه داد: آقای نکونام بازیکن بزرگی بوده و به من لطف دارد، در پیشرفت من خیلی تأثیرگذار بوده و به من کمک زیادی کرده است؛ چند ماهی که کنارش بودم واقعاً به فوتبالم کمک کرد و امیدوارم هرجا حضور دارد موفق باشد.

کد خبر 612023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.