تارتار: بابت شکست امروز دلم سوخت! / بر اساس ظرفیت و بودجه‌مان نتیجه می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برایم سخت بود که درباره بازی صحبت کنم چرا که همه راه‌های نفوذ را برای استقلال بسته بودیم، اما گل خیلی بدموقعی خوردیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از ذوب‌آهن مقابل استقلال در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: خیلی بازی سختی برای هر دو تیم بود، برایم دشوار بود که به کنفرانس بیایم چرا که گل بدموقع و بدی هم خوردیم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود، همه راه‌ها را بر استقلال بسته بودیم و بابت این شکست دلم سوخت.

وی درباره گل‌به‌خودی محمد قریشی و شکست ذوب‌آهن افزود: بازیکن خوب‌مان محمد قریشی دروازه خودمان را به اشتباه باز کرد، زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است؛ قریشی تیم‌مان را بارها به موفقیت رسانده و امروز ناخواسته باعث شکست‌مان شد، البته ارسال مهدی‌پور هم عالی بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه‌دوم موقعیت‌هایمان نسبت به استقلال بهتر بود، فضاها را از بازیکنان سرعتی‌شان گرفتیم و آنان راهکاری به‌جز ضربات ایستگاهی نداشتند که از همان فرصت به گل رسیدند.

تارتار خاطرنشان کرد: در اواخر بازی سعی کردیم با تعویض‌هایمان، خط دفاعی از نظر میانگین قدی بالا بردیم، همان‌طور که در روزهای پیروزی همه باهم می‌بریم امروز نیز همه در شکست نقش داشتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی‌بر اینکه ذوب‌آهن پس از شکست در این بازی آیا از محتاط‌بودن خارج خواهد شد یا خیر گفت: هیچ‌وقت برای تساوی نجنگیده‌ایم، امروز در نیمه‌دوم استقلال را پرس کردیم و به‌عقب نیامدیم، تیم‌های متعددی امسال هزینه کرده‌اند و برای قهرمانی بسته شده‌اند، ما اما با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که داریم نتیجه می‌گیریم؛ برای بازی با تیم‌های مدعی، متوسط و ضعیف‌تر استراتژی خاص خودمان را داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره سبک بازی تیمش عنوان کرد: بارها گفته‌ام آسیب‌دیدگی باقرپسند ضربه بزرگی به ما زد بچه‌های دیگر هم تلاش می‌کنند، لیگ سختی در پیش داریم، تیم‌ها با اختلاف یک‌گل می‌برند و فاصله‌ها کم است. تکلیف قهرمان و سقوط‌کننده‌ها هم تا روز آخر مشخص نخواهد شد. تمام تلاش‌مان را کردیم، از هواداران‌مان بابت شکست امروز معذرت‌خواهی می‌کنم که نتوانستیم خوشحال‌شان کنیم.

کد خبر 611999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.