پیش‌بینی اجرای ۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر

شهردار برف‌انبار گفت: طی سال جاری پخش سه هزار تن آسفالت را در نظر داشتیم که تاکنون دو هزار تن در بخش لکه‌گیری، روکش آسفالت و آزادسازی معابر شهر اجرا شده است.

حمیدرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برف‌انبار برمبنای رقم هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که تا شش ماه نخست سال ۴.۵ میلیارد تومان آن یعنی ۶۰ درصد بودجه تحقق یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری، افزود: پروژه پیاده‌راه‌سازی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و با صرف ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

شهردار برف‌انبار از اجرای پروژه جدول‌گذاری در سطح معابر شهر با صرف ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد و خاطرنشان کرد: پخش سه هزار تن آسفالت را برای معابر سطح شهر در سال جاری در نظر داشتیم که تاکنون دو هزار تن در بخش لکه‌گیری، روکش آسفالت و آزادسازی معابر شهر صرف شده و پخش هزار تن دیگر نیز در حال انجام است.

شریعتی‌نیا تصریح کرد: در سال جاری ۱۲۰ تن قیر رایگان به شهرداری برف انبار تخصیص یافته که ۳۰ تن آن از سوی راه و شهرسازی در بخش بازآفرینی شهری تأمین شده است.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم پارک ساحلی شهر، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱، ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده بودیم که صرف اقداماتی از قبیل جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، محوطه‌سازی و سکوی‌های نشیمن شهروندی و کاشت نهال شده است.

به گزارش ایمنا، شهر برف‌انبار با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در غرب استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 611956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.