ستاره‌های بوندسلیگا زیر نظر چلسی

مدیر آمریکایی چلسی امیدوار است تا در پنجره تابستانی بتواند چند ستاره جوان از آلمان را جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، چلسی در حال آماده شدن برای حمله به بوندسلیگا و جذب چهار بازیکن از این لیگ در تابستان آینده است تا مجدداً ترکیبش را تقویت کند.

پس از ورود مالک جدید، تاد بولی در ماه می به لندن، بیش از ۲۵۰ میلیون پوند برای خریدهای تابستانی بازیکنانی چون رحیم استرلینگ، وسلی فوفانا و مارک کوکوریا هزینه شد و همگی به استمفوردبریج نقل مکان کردند، با این حال، انتظار می‌رود که ولخرجی‌های بولی در پنجره‌های آتی نیز ادامه داشته باشد و حالا آبی‌ها در نظر دارند تا چند بازیکن مطرح بوندسلیگا آلمان را جذب کنند.

چلسی در حال حاضر برنامه‌هایی برای جذب کریستوفر انکونکو از لایپزیش دارد که گفته می‌شود پس از انجام تست‌های پزشکی مخفی در ماه گذشته با باشگاه لیگ برتری پیش قرارداد امضا کرده است. چلسی تمایل خود را برای فعال کردن بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی (۵۲.۷ میلیون پوند) این بازیکن ۲۴ ساله در تابستان آینده ابراز کرده است.

انکونکو در فصل گذشته با لایپزیش روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و در ۵۲ بازی در تمامی رقابت‌ها ۳۵ گل و ۲۰ پاس گل به ثبت رساند و در این فصل نیز ۱۰ گل در ۱۵ بازی برای تیم آلمانی به ثمر رسانده است، با این حال، ملی پوش فرانسوی تنها بازیکن بوندسلیگا نیست که در رادار چلسی قرار دارد. آنها همچنین در حال بررسی انتقال جوسکو گواردیول از لایپزیش، جود بلینگهام از بروسیا دورتموند و بنجامین پاوارد از بایرن مونیخ هستند.

آبی‌ها طرفداران طولانی مدت مدافع ۲۰ ساله بوده‌اند و این ستاره قرار بود در زمان توخل به چلسی برود. در آن زمان تیم‌هایی مانند تاتنهام هاتسپر و منچسترسیتی نیز به وی علاقه داشتند. چلسی باید حدود ۶۹.۸ میلیون پوند (۸۰ میلیون یورو) هزینه کند اگر بخواهد این بازیکن جوان را از لایپزیش جدا کند. گواردیول تنها یک ماه پیش قرارداد خود با تیمش تا تابستان ۲۰۲۷ را تمدید کرد.

یکی دیگر از ستاره‌های مورد تقاضای بوندسلیگا، بلینگهام، ملی پوش انگلیسی است که قرار است با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات، به یکی از محبوب‌ترین هافبک‌های اروپا تبدیل شود. تاد بولی امیدوار است بتواند در رقابت با چند تیم مطرح از جمله منچستر سیتی، منچستریونایتد، لیورپول و رئال مادرید برای جذب این بازیکن ۱۹ ساله سربلند شود و هزینه ۸۷.۲ میلیون پوندی را برای او بپردازد.

بلینگهام از زمان پیوستن به دورتموند از بیرمنگام سیتی در سال ۲۰۲۰، تبدیل به یک بازیکن کلیدی در دورتموند شد و در ۱۰۴ بازی در تمام تورنمنت‌ها ۱۵ گل به ثمر رساند و ۲۰ پاس گل داد.

گفته می‌شود که چلسی نیز به دنبال پاوارد، مدافع بایرن است که می‌تواند با قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون پوند (۳۴.۴ میلیون یورو) در دسترس باشد. این بازیکن ۲۶ ساله که کمتر از دو سال از قراردادش باقی مانده، در پست دفاع راست تیم بوندسلیگایی است و از زمان پیوستن به بایرن مونیخ از اشتوتگارت در سال ۲۰۱۹، ۱۳۱ بار در تمامی رقابت‌ها برای باواریایی‌ها به میدان رفته است.

کد خبر 611941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.