انتقاد روبرت لواندوفسکی از سبک بازی بارسلونا!

مهاجم لهستانی بارسا با انتقاد از هم تیمی‌های خود، پس از تساوی تلخ در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر، آنها را سرزنش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روبرت لواندوفسکی اعتراف کرده است که بارسلونا در تساوی دو شب پیش مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، فراموش کرده دفاع کند تا ببرد، بردی که ممکن بود به قیمت صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی تمام شود.

غول‌های لالیگا پس از اینکه در زمین خود توسط نماینده سری آ غافلگیر شدند، حالا برای صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نا امید هستند. شاگردان ژاوی از طریق عثمان دمبله دروازه حریف را باز کردند، اما پس از آن، در دو نوبت عقب افتادند تا اینکه گل تساوی توسط لواندوفسکی در وقت‌های تلف شده باعث شد تا آنها با حذف زود هنگام رو به رو نشوند.

مهاجم گلزن لهستانی پس از مشاهده اشتباهات عجیب که منجر به دریافت سه گل در یک مسابقه حیاتی شده بود، به خبرنگاران گفت: ما آنقدر میل به گلزنی داشتیم که فراموش کردیم دفاع کنیم. سعی کردیم با بازیکنان بیشتری حمله کنیم تا اینکه غافل شدیم و یکی از ما، پوشش دادن خط دفاع را از دست داد. سه گل زدیم، اما همان را دریافت کردیم. از اینکه برنده نشدیم احساس ناامیدی می‌کنیم و خونسردی و آرامش نداشتیم.

بارسا اکنون برای طولانی کردن ماجراجویی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، که با امکان قرار گرفتن در رده سوم پس از بایرن مونیخ و اینتر در گروه C و خطر سقوط به لیگ اروپا روبه رو هستند، به شانس بزرگی نیاز دارند. لواندوفسکی در مورد چالش‌هایی که بلوگرانا با آن مواجه است، اضافه کرد: طی هفته‌های اخیر مصدومیت‌های زیادی در تیم داشته‌ایم، تغییر ترکیب همیشه آسان نیست و ثبات نداریم.

لواندوفسکی در این فصل ۱۴ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است. تنها ارلینگ هالند (۲۰) در بین بازیکنان پنج لیگ برتر اروپایی گل‌های بیشتری زده و امتیاز بیشتری کسب کرده است. شرایط برای لواندوفسکی و هم تیمی‌هایش آسان نیست، زیرا آنها یک ال کلاسیکو با رقیب اصلی رئال مادرید در روز یکشنبه هفته آینده دارند.

کد خبر 611882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.