پاری سن ژرمن ادعای آسیب رساندن به وجهه امباپه را رد کرد!

باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه‌ یک ادعای جنجالی را علیه خود و فوق ستاره فرانسوی‌اش، کیلیان امباپه رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاری سن ژرمن ادعاهایی مبنی بر استفاده از شخص ثالث برای راه‌اندازی "کمپین بدنامی" علیه کیلیان امباپه را قویاً رد کرده است.

حماسه پایان‌ناپذیر امباپه و پاری سن ژرمن به پیچ و خم‌های بیشتری رسیده است. گزارشی از Mediapart ادعا می‌کند که قهرمان فرانسه از شخص ثالثی برای راه‌اندازی تعدادی کمپین در توئیتر استفاده کرده است که محتوای توهین‌آمیز را با هدف تخریب چهره‌هایی همانند ستاره باشگاه ارسال می‌کند. اگرچه، PSG این ادعاها را بی‌پایه و اساس می‌داند.

سران تیم می‌گویند: باشگاه PSG قویاً ادعاهای Mediapart را رد می‌کند. باشگاه "PSG یک برند بین‌المللی است که به طور مداوم با آژانس‌های رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان برای تبلیغ و تجلیل از دستاوردهای باشگاه، کارمندان و شرکای آن، همانند همه شرکت‌ها کار می‌کند. باشگاه هرگز با آژانسی قرارداد نبسته است تا به کسی آسیب برساند.

بر اساس این گزارش، این کمپین عجیب و فرضی ممکن است بیش از سه سال پیش آغاز به کار کرده باشد. این حرکت شاید همزمان با زمانی باشد که امباپه درخواست کرد که در پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ از جمع پاریسی‌ها جدا شود.

وضعیت امباپه از زمانی که تمایل او برای جدایی در ابتدای هفته علنی شد، به طور مشخص آشفته به نظر می‌رسد. بعید است که او در ژانویه با توجه به مقدار پولی که باید در یک معامله احتمالی دخیل باشد از تیم جدا شود، اما جدایی تابستانی می‌تواند بهترین فرصت برای هر دو طرف را برای قطع روابط فراهم کند.

کد خبر 611880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.