ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن

تیم فوتبال استقلال تهران باید از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف ذوب‌آهن برود و بر همین اساس نفرات‌اصلی دیدار امروز را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز _جمعه بیست‌ودوم مهرماه_ در ورزشگاه فولادشهر میهمان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است تا نهمین جدال خود در لیگ‌برتر به انجام برساند؛ آبی‌های پایتخت پس از توقف در بازی هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان، به پنجمین پیروزی خود در فصل جاری دست پیدا کند و به پرسپولیس در صدر جدول ملحق شود.

از همین‌رو، در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن در جدال امروز را برررسی می‌کنیم؛

حسینی به‌دنبال عبور از دقیقه ۸ در فولادشهر!

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران، در تمامی هشت دیدار این فصل درون چارچوب دروازه آبی‌ها قرار گرفته؛ وی ۶ بار دروازه‌اش را مقابل حریفان باز شده دیده و البته موفق به ثبت ۳ کلین‌شیت شده است. حسینی فصل گذشته در دیدار رفت لیگ‌برتر مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر، در دقیقه ۸ بازی به‌علت مصدومیت جای خود را به رشید مظاهری داد. او می‌خواهد در تقابل امروز ۹۰ دقیقه در زمین باشد و چهارمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند.

چالشی عجیب در قلب خط‌دفاعی

در خط‌دفاعی آبی‌های پایتخت، با انتخاب و تصمیم ساپینتو در دو هفته آغازین سه مدافع به‌صورت خطی مقابل حریفان قرار می‌گرفتند و بعد از آن، چهار مدافع کنار یکدیگر قرار گرفتند که اکثراً عارف غلامی و رافائل سیلوا قلب خط‌دفاعی را پوشش می‌دادند و در سمت راست و چپ، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و یا جعفر سلمانی قرار می‌گرفتند. در مرکز خط‌دفاعی اما ساپینتو باید چالشی جدید را تجربه کند و این موضوع می‌تواند باعث قرار گرفتن زوجی جدید در دفاع شود. عارف غلامی جدیداً به تمرینات استقلال بازگشته، سیاوش یزدانی در آخرین تمرین آبی‌ها اجازه شرکت‌کردن پیدا نکرده و محمدحسین مرادمند شانس کمتری برای بازی‌کردن دارد.

بازگشت مهدی‌پور و نیک‌نفس به خانه‌قبلی

میانه‌میدان برای استقلال، توسط هافبک‌هایش به‌خوبی حفظ می‌شود؛ مهدی مهدی‌پور و روزبه چشمی رهبران این پست هستند و یک بازیکن دیگر در کنارشان قرار می‌گیرند. نفر سوم می‌توانند آرش رضاوند، سعید مهری، زبیر نیک‌نفس و یا عزیزبک آمانوف باشند. در بین این بازیکنان نیز مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس سابقه پوشیدن لباس ذوب‌آهن را دارند و می‌توانند تیم سابق‌شان را حسابی آزار دهند.

کابوسی به‌نام یامگا

هرچقدر در خط‌حمله استقلالی‌ها ترافیک نفرات باشد اما یک بازیکن قطعاً در جدال مقابل ذوب‌آهن در ترکیب‌اصلی قرار خواهد گرفت؛ کوین یامگا در فصل گذشته، رفت و برگشت مقابل ذوب‌آهن به‌میدان رفت و هر سه‌گل استقلال که حاصل آن شش‌امتیاز بود را به‌ثمر رساند. او می‌تواند توسط محمد محبی و مهدی قایدی حسابی تغذیه شود و آمار گلزنی فوق‌العاده‌اش برابر ذوبی‌ها را افزایش دهد.

ترکیب استقلال برابر ذوب‌آهن

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی

کد خبر 611844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.