کمیته فوتبال‌ساحلی فدراسیون، سرمربی تیم‌ملی را انتخاب می‌کند

موضوع تعیین نهایی سرمربیان تیم‌های ملی باتوجه به اساسنامه فدراسیون در جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمیته فوتبال‌ساحلی بر اساس مصوبات جلسه اخیر خود، پیشنهادات مدنظر را درباره برنامه‌های آتی و همچنین سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی به رئیس و اعضا هیئت‌رئیسه ارائه خواهد کرد و در نهایت مطابق اساسنامه فدراسیون، فرآیند رسمی انتصاب سرمربیان تیم‌های ملی به پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب اعضای هیئت‌رئیسه به انجام خواهد رسید.

بر این اساس، اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تغییر یا ابقاء کادرفنی فعلی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی در جلسات آتی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

گفتنی است در ماه‌های اخیر و خصوصاً در حاشیه بازی‌های دوستانه تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی در استان یزد و در شرایطی‌که فدراسیون فوتبال با سرپرست اداره می‌شد و قرار بود مجمع عمومی انتخاباتی برگزار شود، حواشی زیادی در اردوی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی پیش آمد که مهم‌ترین آن انتخاب کاپیتان تیم فوتبال‌ساحلی بود که به‌صورت مهندسی انتخاب شده تا در مجمع انتخاباتی به گزینه مدنظر رأی بدهد.

همین موضوع عصبانیت عباس هاشم‌زاده سرمربی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی را نیز به‌دنبال داشت و حالا انتخاب سرمربی تیم‌ملی از مهم‌ترین اقدامات در این رشته پیش از شروع رقابت‌های بین‌قاره‌ای است.

کد خبر 611842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.