هیچ کس در سازمان حاشیه امن ندارد و نخواهد داشت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به جدی بودن دولت در امر فسادستیزی گفت: در فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته، فسادستیزی اولویت ماست.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی اظهار کرد: برخی در ابتدای کار مدیریت جدید تأمین‌اجتماعی، گفته بودند اگر این جوان‌ها توانستند در تأمین‌اجتماعی یک ماه حقوق بدهند، کلاهشان را بیاندازند بالا؛ در حالی که ما ۱۲ ماه حقوق داده‌ایم و این ماه سیزدهم است و ۸۸ هزار میلیارد بدهی را هم پرداخت کردیم.

وی افزود: تأمین‎ اجتماعی یک نهاد و سازمان انقلابی است و اگر از برخی ظرفیت‌ها استفاده نشده خود ما مقصریم. باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم تا سال بعد این حرکت عظیم پرشورتر برگزار شود و من مطمئنم این مسیری است که با قدرت بیشتر طی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به جدی بودن دولت در امر فسادستیزی گفت: در فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته، فسادستیزی اولویت ماست. بدانید که هیچکس در سازمان تأمین‌اجتماعی حاشیه امن ندارد و نخواهد داشت. فساد خط قرمز ماست و ما هیچ تعارفی با کسی نداریم و در این دوره با ذره‌بین مسائل را دنبال می‌کنیم. چون حق‌الناس خط قرمز ماست.

کد خبر 611826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.