احداث میدان عروج با بودجه ۴۰ میلیارد تومانی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از کلنگ‌زنی پروژه توسعه میدان عروج واقع در انتهای خیابان سردار شهید منصور رئیسی خبر داد و گفت: بودجه اجرایی این پروژه ۱۹ میلیارد تومان و هزینه آزادسازی آن ۲۱ میلیارد تومان است که به‌تازگی کلنگ آن با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پروژه‌های افتتاح شده در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته اجرای عملیات عمرانی بعضی پروژه‌ها در این منطقه آغاز شد که از جمله آن خیابان سعادت است که در این مدت خیابان‌سازی آن با اعتبار ۳.۲ میلیارد تومان تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به طول ۳۰۰ و عرض ۱۶ متری خیابان سعادت، افزود: این پروژه شامل یک عرض ۱۰ متری آسفالت با دو پیاده‌رو و فضای سبز سه متری در طرفین آن است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، دومین پروژه تکمیل شده را احداث یک پل عابرپیاده در مقابل شهرک صفائیه دانست و خاطرنشان کرد: این پل روی بزرگراه شهید آقابابایی با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است که طول عرشه آن به ۴۲ متر می‌رسد.

وی با بیان اینکه کانال‌سازی فیبرنوری برای ایستگاه‌های آتش‌نشانی شماره ۲۵ و قسمت‌های دیگر آتش‌نشانی انجام شده است، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳.۷ میلیارد تومان و طول ۴۱۰۰ متر به بهره‌برداری رسید. از دیگر پروژه‌ها، بخش پارک‌ها و ساماندهی مادی‌ها و انهار منطقه ۱۰ بوده است که با بودجه ۵.۲ میلیارد تومانی اجرا شده است.

بحیرایی با اشاره به لکه‌گیری، روکش و زیرسازی آسفالت بعضی معابر سطح منطقه ۱۰ با هزینه ۱۶ میلیارد تومان خاطرنشان کرد: در بخش پروژه‌های در دست اقدام این منطقه می‌توان به کلنگ‌زنی میدان عروج واقع در انتهای خیابان سردار شهید منصور رئیسی اشاره کرد که به منظور رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی هزینه اجرایی پروژه میدان عروج را ۱۹ میلیارد تومان و هزینه آزادسازی آن را ۲۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کلنگ این پروژه با مجموع اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به زمین خورده است و طبق آن، خیابان شهید رئیسی به طول ۳۰۰ متر و عرض ۳۶ متر، با دو باند با ۱۱ متر عرض آسفالت خواهد شد و با دو پیاده‌روی سه متری، دو باند فضای سبز دو متری و رفیوژ میانی چهار متری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 611803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.