تفاوت منچسترسیتی و لیورپول از نگاه دی بروینه!

ستاره بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی، تیم خود و لیورپول را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوین دی بروین بزرگترین تفاوت بین منچسترسیتی و لیورپول را این واقعیت می‌داند که قرمزها بیشتر یک تیم "پر نوسان" هستند.

این دو تیم بزرگ لیگ برتر چند سالی است که در راه عناوین داخلی و جام‌های اروپایی با هم رقابت می‌کنند. هر دو، موفقیت قابل توجهی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و جام حذفی کسب کرده‌اند، اما این سیتی است که عملکرد باثبات‌تری داشته است زیرا تیم پپ گواردیولا در پنج سال گذشته، چهار بار قهرمان شده است، در حالی که لیورپول یورگن کلوپ تنها یک قهرمانی دارد.

قبل از دیدار دو طرف در آنفیلد در روز یکشنبه هفته آینده، دی بروین به Sky Sports گفت که چه چیزی این دو باشگاه جاه طلب را از هم جدا می‌کند: "آنها بیشتر یک تیم پرنوسان هستند و ما تیمی هستیم که کنترل بیشتری روی اوضاع و بازی دارد، بنابراین اگر بتوانید سبک بازی خود را کنترل و حفظ کنید، شاید شانس بیشتری داشته باشید."

هافبک ملی پوش بلژیکی اضافه کرد: انتظار دارم آنها در بهترین فرم خود باشند. بدیهی است که آنها امتیازهایی را از دست دادند، اما هنوز لیورپول هستند و من انتظار دارم که خوب باشند، این تنها راهی است که من می‌بینم. من بازی‌های بزرگ را دوست دارم، جو خوب را هم همینطور. این یک بازی مانند بازی‌های دیگر است، بدیهی است که همیشه بازی خارج از خانه برابر یکی از شش تیم بزرگ بالای جدول، سخت است، فکر می‌کنم در چند سال گذشته ما خوب کار کرده‌ایم."

سیتی، قبل از دیدار با لیورپول، در طول فصل ۲۰۲۲-۲۳، بدون شکست بوده و با کسب ۲۳ امتیاز در ۹ بازی لیگ برتر، در رده دوم جدول قرار گرفته است. در مقابل، قرمزها پس از کسب تنها دو برد و ۱۰ امتیاز از هشت بازی، خود را در رده دهم می‌بینند.

منچسترسیتی در ۳۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک بار شکست خورده است و در ۲۱ بازی اخیر خود شکست نخورده است (۱۶ برد ۵ تساوی). سیتیزن‌ها در خارج از خانه در ۲۲ بازی لیگ برتر شکست نخورده‌اند (۱۶ برد ۶ تساوی) که چهارمین دوره طولانی در تاریخ این رقابت‌ها است.

آبی‌ها از دو دیدار اخیر خود در آنفیلد چهار امتیاز کسب کرده‌اند، اما در آخرین دیدار خود با لیورپول با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند، شکستی که در ابتدای فصل جاری و در رقابت‌های کامیونیتی شیلد رخ داد.

کد خبر 611796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.