بوستان ترافیک مشهد مجدد آغاز به‌کار کرد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز فعالیت مجدد بوستان ترافیک خبر داد و گفت: فعالیت این بوستان تا پایان آذرماه سال جاری برای تمام گروه‌های هدف شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، پاکبانان، رانندگان حرفه‌ای، رانندگان پرخطر گسترش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی سمیعی اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی بوستان ترافیک مشهد به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از سال ۹۹ تا مهرماه امسال تعطیل بود، اما در حال حاضر با توجه به عبور از پیک بیماری و تلاش‌های شبانه‌روزی امکان آموزش فراهم شده است.

وی ضمن اشاره به وسعت سه هکتاری بوستان ترافیک، افزود: در فضای‌های باز بوستان، مجموعه‌ای از شبکه معابر، میادین، پیاده‌روها، تقاطع‌ها، چراغ‌های فرماندهی، گذرگاه‌های عابرپیاده، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی با هدف شبیه‌سازی معابر شهری طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین ساختمان اداری و آموزشی مجموعه بوستان ترافیک با وسعت سه هزار مترمربع امکانات متنوعی از جمله سالن اجتماعات، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، کارگاه آموزش بازی‌های یارانه‌ای شبی ساز ترافیکی و نقاشی و داستان‌نویسی دارد.

وی تاکید کرد: بوستان ترافیک که در بزرگراه شهید سلیمانی ابتدای بولوار خلج واقع شده است، یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک‌های آموزش ترافیک کشور است و برای استفاده سنین ۶ تا ۱۸ سال آماده‌سازی و تجهیز شده است.

سمیعی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فعالیت بوستان ترافیک تا پایان آذرماه سال جاری برای تمام گروه‌های هدف شامل دانش آموزان، دانشجویان، پاکبانان، رانندگان حرفه‌ای، رانندگان پرخطر گسترش خواهد یافت.

کد خبر 611780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.