شهرداری قم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از ارائه خدمات الکترونیک شهرداری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی مؤمن‌حجازی با اشاره به پیوستن شهرداری قم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، اظهار کرد: دولت درگاهی طراحی کرده است که این درگاه پنجره‌ای واحد برای ورود تمام دستگاه‌های خدماتی و دولتی است تا بتوانند خدمات الکترونیکی خود را از این درگاه به شهروندان ارائه کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بعضی از دستگاه‌ها بخشی از خدمات خود را در این درگاه متصل کرده‌اند و اینکه تمام خدمات به‌صورت واحد و یکجا در اختیار شهروندان قرار گیرد، یک اتفاق خوب در این حوزه خواهد بود که شهرداری‌ها نیز بخشی از این پازل است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان با ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند وارد «قم‌یار» شوند و مجموعه‌ای از سرویس‌های حوزه‌های مختلف همچون شهرسازی، خدمات شهری و مواردی مانند پرداخت عوارض، خدمات عمومی شهر و ارتباط با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را دریافت کنند.

وی ادامه داد: مدتی است شهرداری در حال ایجاد بستر مناسب برای پیوستن به این پنجره واحد کشوری است و از این پس شهروندان می‌توانند از خدمات شهرداری در درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران استفاده کنند.

کد خبر 611777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.