حیرت سرمربی منچستریونایتد از رکورد جدید رونالدو!

پس از رکورد شکنی جدید کریس رونالدو، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد از فوق ستاره پرتغالی تمجید کرد

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، موفقیت‌های کریستیانو رونالدو را ستود و به این نکته اشاره کرد که اکثر بازیکنان "به ۷۰۰ بازی دست نمی‌یابند".

فوق ستاره پرتغالی با آخرین گل خود در لیگ برتر، که در پیروزی ۲ بر یک مقابل اورتون در گودیسون پارک به ثمر رسید، بسیار عالی عمل کرده است، حضور در آن مسابقه او را به عدد ۷۰۰ در رقابت‌های باشگاهی رساند.

رکوردها در برای برنده ۵ توپ طلا ادامه می‌یابد، کسی که در طول یک دوره حرفه‌ای چشمگیر، عادت به شکستن رکوردهای زیادی در تاریخ کرده است، و سرمربی فعلی او از جمله کسانی است که به دلیل سطح و ثبات او حیرت زده شده است. که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان فقط می‌توانند در مورد آن رویا داشته باشند.

تن هاخ به وب سایت رسمی یونایتد پس از رکورد شکنی رونالدو گفت: "این فوق العاده است. فوتبال یک کار تیمی است و ما این را به گونه‌ای بیان می‌کنیم، من فکر می‌کنم کریستیانو می‌داند که ما بدون تیم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم و به رکورد برسیم، اما باید بگویم این یک عملکرد فردی بزرگ است. اگر به این دست یابید، باورنکردنی است. تعداد زیادی از بازیکنان حتی ۷۰۰ بازی هم نمی‌توانند انجام دهند اما او ۷۰۰ گل به ثمر رسانده است، بنابراین من واقعاً برای او خوشحالم، واقعاً می‌خواهم این را به شما بگویم و به او تبریک می‌گویم.

در کنار تلاش‌های خیره کننده‌اش در سطح داخلی، رونالدو، که اکنون ۱۱۷ گل برای کشورش به ثمر رسانده است، همچنین بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین المللی مردان و رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

رونالدو ۲۰ سال و ۲ روز پس از گل اولش، هفتصدمین گل باشگاهی دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند. مهاجم پرتغالی ۱۴۴ گل برای منچستریونایتد، ۴۵۰ گل برای رئال مادرید، ۱۰۱ گل برای یوونتوس و ۵ گل برای اسپورتینگ به ثمر رسانده است.

یونایتد در دیدار امشب، با اومونیا نیکوزیا، در بازی برگشت لیگ اروپا دیدار می‌کند و سپس روز یکشنبه در اولدترافورد به مصاف نیوکاسل می‌رود.

کد خبر 611762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.