احزاب باید در حوزه‌های حکمرانی مطالبات و اعتراضات خود را مطرح کنند

در بیانیه شورای وحدت ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر آمده است: ظرفیت‌سازی برای مشارکت سازنده اقشار مختلف جامعه و جریان های سیاسی به‌خصوص احزاب درحوزه های مختلف حکمرانی با بیان نظرات، مطالبات و اعتراضات موضوع مهمی است که با پیشنهاد اخیر رؤسای قوا باید عملی شود.

به گزارش ایمنا، شورای وحدت درخصوص اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم انقلابی و قهرمان ایران دشمنان زخم خورده انقلاب اسلامی، یک بار دیگر آزموده‌های مکرر شکست‌خورده خود را در معرض آزمایش قرار دادند. رئیس جمهور علیل و عقب‌افتاده آمریکا بی توجه به تجارب سلف خود در آغاز فتنه اخیر و با حمایت از اغتشاشات، وقیحانه اظهار داشت که پول بیشتری در اختیار هنجارشکنان قرار خواهد داد. برخی از کشورهای اروپایی که سیاست خارجی خود را در پایان جنگ سرد به آمریکا سپرده‌اند پس از تجربه شکست خورده حمایت‌های مالی و تسهیل اعزام طراحان اغتشاش پس از ۴۰ سال هنوز نیاموختند که سیاست زورمدارانه و مداخله‌جویانه آنان بر علیه نظام اسلامی همواره موجب استحکام، پایداری و قدرتمندی ایران شده است.

در این بیانیه آمده است: ملک‌الشعرای بهار چه زیبا سروده است که پایداری و استقامت میخ سزد ار عبرت بشر گردد هر چه کوبند بیش بر سر اوپایداریش بیشتر گردد البته جمهوری اسلامی با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود دیگر فقط در کمین بازی‌های تبار صهیون در آمریکا، کانادا، اسرائیل و اروپا ننشسته بلکه تدابیر پیشگیرانه و عنداللزوم پیش‌دستانه را در دستور کار خود دارد.

شورای وحدت در این بیانیه تاکید کرده است: مردم و جوانان عزیز ما می‌دانند بساط هنجار شکنی های اخیر که آرامش و امنیت باورها و ارزشهای آنان را هدف قرار داده است، همانند دیگر فتنه‌ها چون اقدامات تروریستی منافقین درسال ۶۰ و بلوا سازی های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ به یاری خداوند و حضور و آگاهی شما و با هدایت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی جمع خواهد شد و روسیاهی برای نابکاران و حق ستیزان همانند گذشته باقی خواهد ماند.

«شورای وحدت انقلاب اسلامی، اقدامات ساختارشکنانه و تعرض به مال و جان و نوامیس مردم را شدیداً محکوم کرده و رسیدگی قاطع و عادلانه به پرونده هنجارشکنان و آشوب طلبان را از مسؤلین مطالبه می‌کند و از جوانان عزیز می‌خواهیم آگاهانه دست رد به سینه بدخواهان و دشمنان استقلال و آزادی و رفاه و پیشرفت کشور بزنند. ظرفیت‌سازی برای مشارکت سازنده اقشار مختلف جامعه و جریان‌های سیاسی بخصوص احزاب کشور در حوزه‌های مختلف حکمرانی با بیان نظرات، مطالبات و اعتراضات خود در چارچوب‌های قانونی موضوع مهمی است که با پیشنهاد اخیر رؤسای قوا باید عملی شود و امیدواریم دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی و امنیتی با هوشمندی و تدبیر همچون گذشته شرایط را رصد نموده و اجازه فرصت طلبی به دشمنان ملت ایران ندهند. و ضمن برخورد قاطع با آشوبگران، با دیگر شهروندان با عطوفت، سعه صدر و گذشت رفتار نمایند. از خداوند متعال توفیق و سربلندی ملت شریف و ایران عزیز و رهبری معظم را خواستاریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 611736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.